mrwidebody Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Alle som kan/vil møte opp er velkomne. Sorry for at det ble litt kort varsel for mange, men glemte å legge inn tråden her. For å lese mer gå inn på denne linken http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=8271&highlight= Dette er ikke bare for TS-OGN, alle er velkomne Oppmøte mellom 1630 - 1700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dette var vel litt i korteste laget tror jeg.... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrwidebody Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 har du mulighet så sleng deg på, er vel ikke lange biten for deg å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ca 7 mil bare, men hadde planlagt å luke i hagen sammens med min kjære :rolleyes: Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var det noe liv der da? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Var det noe liv der da? off topic : hvor erru fra i halden? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 tar det på pm :) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 tar det på pm :) hehe *seecret identity* Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Tenker bare litt på en viss sak som har hendt i det siste. Derfor legger jeg ikke ut spesifikk adresse Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Tenker bare litt på en viss sak som har hendt i det siste.Derfor legger jeg ikke ut spesifikk adresse åja, han som bøffa fordene ja? - ja, altså den som kommer til halden for å stjele bilen min kan få ta den med seg hjem, så skal jeg betale bensinpenger.... den er så J)#"/¤"U)#/)G rusten atte.. huff.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg