AfroAlien Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 var det egentlig noen ehr som var på lørenskog lørdag? var dårlig med renault der :\ må prøve å få dradd i gang en gjeng neste gang.. hvor er folk fra forresten?? oslo her Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 jeg var der med min 02 Clio (sto inne på plassen) Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Håper å få istand Renault 19en min igjen :) Har et halvferdig carPC-prosjekt igang, og venter på et soundstream-anlegg som skal bli innstallert ganske neat håper jeg (setter det bort til andre, har dessverre ti tommeltotter :\) Må få lakka den også, om pengene strekker til :) Vi får se hva tiden bringer,... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg