Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bestekameraten til krh sin ja. Eget stuk er no dritt... det er helt sant....ehe.....første jeg tenkte var...jøss helt identisk med KRH sin jo.....bare bytta farge.....ikke like kult....men men...blien er rå....noen som vet no om motor, effekt? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jævlig rå bil skulle tro kjell har sitti ved siden av og forklart åssen han skal bygge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 det er helt sant....ehe.....første jeg tenkte var...jøss helt identisk med KRH sin jo.....bare bytta farge.....ikke like kult....men men...blien er rå....noen som vet no om motor, effekt? Jeg spurte han hvor mye effekt det var... Virket ikke som han var het sikker men han tippa rundt 400... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det mest tragiske var jo venstre kanalen da... i bunn, de inner og ytterkanal er punkta sammen... så jo helt mongo ut! dårlig arbeid kalles det.. dumt å ikke fikse det, når resten er kjerra er strøken.. ellers som sagt over her, bedre å bruke hue isteden for å herme etter andre :rolleyes: edit : jeg lå også med ræva i lufta å titta under :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det mest tragiske var jo venstre kanalen da... i bunn, de inner og ytterkanal er punkta sammen... så jo helt mongo ut! dårlig arbeid kalles det.. dumt å ikke fikse det, når resten er kjerra er strøken.. ellers som sagt over her, bedre å bruke hue isteden for å herme etter andre :rolleyes: edit : jeg lå også med ræva i lufta å titta under :D Ikke nok med det! Den var også bananformet... La merke til "rusten" også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jævlig rå bil og fine bilder. Noen som har flere bilder så sleng ut? :) hehe Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 t3 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg har lagt ut flere bilder på motor.russemotto.com Tok noen bilder av denne bilen jeg også. Gikk runt å skikket så lenge at folk begynnte å se merkelig på meg :) Siter WWW.RUSSEMOTTO.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg