Gå til innhold

Den RÅESTE bilen er faan meg til salgs jo:)

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikker på at det ikke er fjortiss annonse?

Bilen er ihvertfall ekte.

Den ble bygd av en kar som bor et par-tre mil fra der jeg bor. Har sett bilen, og den går ihvertfall godt. Om den er spesielt vakker kan vel diskuteres. (Det er jo en 240. :P ) Men at den er gjennomført og bra bygd er det ikke tvil om ihvertfall.

Er nok heller tvilsomt at det er "den råeste bilen" også, men... ;)

 

Edit: forutsatt at det er bilen fra Rindal'n det er snakk om her. Det ligner ihvertfall.

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ihvertfall ekte.

Den ble bygd av en kar som bor et par-tre mil fra der jeg bor. Har sett bilen, og den går ihvertfall godt. Om den er spesielt vakker kan vel diskuteres. (Det er jo en 240. :P ) Men at den er gjennomført og bra bygd er det ikke tvil om ihvertfall.

Er nok heller tvilsomt at det er "den råeste bilen" også, men... ;)

 

Edit: forutsatt at det er bilen fra Rindal'n det er snakk om her. Det ligner ihvertfall.

 

Men ganske rått er det hvertfall!

 

242twin.JPG

242twin2.JPG

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mitt motor-rom har samme motor, men uten turbo.

Kunne vært digg å fått kompressor på en slik motor.. (med tanke på den originale effektkurven er så sexy).

 

Den har jo originalt 80% av nm @ 1000rpm!

204 hk @ 6000rpm / 267 Nm @ 5500rpm (kanskje jeg husker litt feil,men sånn ca.)

 

Den hadde vært nam med en compressor, synest jeg! Samt: hvor mange 240'er går med compressor i Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg ikke er helt på nett nå, men mener bestemt at det er to forskjellige biler som blir blandet sammen her :confused:

 

 

Det kan stemme....var jo en med 2.5 (borret opp til, 2.8) som også var tilsalgs på autodb...å som åsså var snakk om her.....jeg stussa litt på turbo'ane på det bildet breisladderen la ut....de var utrolig små i forhold til de i bilsport...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår