turbopuff Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 jeg ska nå starte med et gatebil prosjekt og lurer på en del ting. ska jeg kjøpe 80 gte quattro m/urquattro 20v turbo bmw e30 ombygd m/ m3 skjermbredere og vinge volvo 242 turbo kadett c stasjons vogn m/cossie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Gå for enten alt. 1 eller 2. E30 er vel den av de som er best egnet til banekjøring og etter min mening har den det desidert fineste karrosseriet :) Men, er den ombygd bør C-stolpe, bakrute og koffertlokk være skiftet slik at bilen har rett stuk..Og motoren bør ikke være større enn M20 mao, 2,7 liter siden de andre gjør bilen for framtung og understyrt etter min smak. En S14 turbofirer vil jo passe perfekt;) Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 kadett c caravan uten tvil :D men kan godt bytte ut den cossien med en c20let ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 kadett c caravan uten tvil :D men kan godt bytte ut den cossien med en c20let ;) hehehe :D Jeg syns det hadde hvert kulast og mest unikt med en Kadett C Caravan og grom maskin. Ta en cossie maskin, for da blir det flere c20let på markedet den dagen jeg vil bevege meg over 1.2litern min, hehe.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hvis du ikke har lyst til å være med på breisladden, eller drifte. Hadde jeg tatt Audien. Av de andre hadde jeg valgt E30. Hvis du liker Cossie motoren bedre enn E30 motorene kan du jo sette inn en sånn i e30en. Har ikke vært så mye borti M3 motoren, men jeg har en følelse av at det er billigere å trimme cossie motoren? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hvis du ikke har lyst til å være med på breisladden, eller drifte. Hadde jeg tatt Audien. Av de andre hadde jeg valgt E30. Hvis du liker Cossie motoren bedre enn E30 motorene kan du jo sette inn en sånn i e30en. Har ikke vært så mye borti M3 motoren, men jeg har en følelse av at det er billigere å trimme cossie motoren? jeg tror jeg skal sette in en volvo b230fk blokk med 16v og turbo og om jeg får råd haltec sprut med respons. breisladd ska jeg være med på vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 audi motoren er veldig trimmings- vennlig, BMW'en har kjøreegenskaper og kraft, volvo'n er skjelden(?) opelen kan du drite i spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 du kan jo være en av få som tør pelle vekk trekka på framhjula på audi'n. for "drifting" med quattro trenger du diffbrems, og helst senterdiff med annen fordeling. (og heftig motor da) så er målet ditt og drifte ville jeg gått for en av de andre. penest er jo e30 m3 (med riktig c-stolpe ja) og kadett c'n, selv om jeg mener caravan'n passer bedre som delefrakter da... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg