Mk2-16v Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Var på huggern og der var det en Mk1 med en slik konsoll: Jeg skal tilbake dit til Torsdag eller Lørdag så hvis den er der fortsatt så kan jeg godt ta den med hvis det er noen som er interresert. Var også et par bakluker der som var i bra stand hvis noen trenger. Skal selv hente en høyre dør så jeg kan jo ta med noen deler hvis noen er interresert. Edit: bilde er kun til illustrasjon ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Var på huggern og der var det en Mk1 med en slik konsoll: Jeg skal tilbake dit til Torsdag eller Lørdag så hvis den er der fortsatt så kan jeg godt ta den med hvis det er noen som er interresert. Var også et par bakluker der som var i bra stand hvis noen trenger. Skal selv hente en høyre dør så jeg kan jo ta med noen deler hvis noen er interresert. Edit: bilde er kun til illustrasjon ;) er det konsoll eller dasjbord? kunne vært artig med den midtkonsollen, kunne du fått den for ca.200 så kan du plukke den til meg, har bare "handlekurven" :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det var konsollen jeg mente, husker ikke helt åssen dash det var. Konsollen var ikke 100% strøken så jeg tipper de tar 150-200kr for den. Får bare håpe at den er der fortsatt ;) Btw: Handlekurven er jo rå da ;) har en slik selv i min rustne Mk1 og jeg kommer nok til å beholde den siden jeg går for old-school. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Dashbordet da? Sitter det også i bilen på hoggern? Trenger kanskje et sånt dashbord :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Dashbordet da? Sitter det også i bilen på hoggern?Trenger kanskje et sånt dashbord :) Husker ikke helt åssen dashbordet så ut men det var ikke av den gamle typen. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Okey, da er det greit :) Skulle hatt et sånt gammelt et som på bildet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hent den til meg du, så kan du sende den i posten eller noe? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hent den til meg du, så kan du sende den i posten eller noe? Var å henta konsollen og en dør til meg selv i dag. Slik ser konsollen ut: Siden du bor i Asker så blir det vel billigst om vi møtes på Oslo S eller noe slikt enn å sende den i posten? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Var å henta konsollen og en dør til meg selv i dag.Slik ser konsollen ut: Siden du bor i Asker så blir det vel billigst om vi møtes på Oslo S eller noe slikt enn å sende den i posten? Bor faktisk i bærum jeg :) vi kunne jo møtes der ja, eller på stasjonen i lillestrøm/varemessa? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Bor faktisk i bærum jeg :) vi kunne jo møtes der ja, eller på stasjonen i lillestrøm/varemessa? Forandra du profilen din etter at jeg skrev innlegget? Eller så begynner jeg å bli senil, synes jeg så at det stod Asker der før ;) Oslo S er best for meg siden jeg bor i Drøbak (litt syd for Tusenfryd) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Forandra du profilen din etter at jeg skrev innlegget?Eller så begynner jeg å bli senil, synes jeg så at det stod Asker der før ;) Oslo S er best for meg siden jeg bor i Drøbak (litt syd for Tusenfryd) den er grei, ringer deg i morgen ;) hva kom det på da? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 den er grei, ringer deg i morgen ;) hva kom det på da? 150 + frakt til Oslo S ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er den solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er den solgt eller? henning_dt85 har ikke hentet den ennå men han har sagt at han skal ha den. Men hvis han ombestemmer seg så skal jeg si i fra ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 henning_dt85 har ikke hentet den ennå men han har sagt at han skal ha den.Men hvis han ombestemmer seg så skal jeg si i fra ;) flott! fikk meg einser i går og den var det ikke sånn i, og jeg vil ha slik! :) ser så nakent ut synes jeg. blir litt mer utfylt innvendig hvis man har noe imellom der liksom:) men mye skal du eventuelt ha for den da!? byr 150kr+eventuelt porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg