dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 glemte og skrive en ting! passer den til fler dasher en det som er vist på bildet? jeg har ikke det samme seru!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 glemte og skrive en ting!passer den til fler dasher en det som er vist på bildet? jeg har ikke det samme seru!:) Ja den satt i en mk1 med den "nye" typen dash, slik dash som du sannsynligvis har i din. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja den satt i en mk1 med den "nye" typen dash, slik dash som du sannsynligvis har i din. flott:) håper han ikke skal ha den!!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja det er jo lov å håpe ;) Skal forresten en tur ut til høggern i morgen, så hvis jeg finner noe mer snacks til mk1 så tar jeg det med... kjekt å ha... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja det er jo lov å håpe ;)Skal forresten en tur ut til høggern i morgen, så hvis jeg finner noe mer snacks til mk1 så tar jeg det med... kjekt å ha... hehe.ja det er det:) okei! var på huggern i dag jeg og å så etter litt men fant ingenting:( (vazelina) trenger den ringen som skal være rundt tanklokket og jeg! har du det!? var to einsere der men var ikkeno brukbart på noen av di! bare dasher og det har jeg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ringen rundt tanklokket? Trodde tanklokket satt rett i påfyllingsrøret jeg.... Har du et bilde? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ringen rundt tanklokket?Trodde tanklokket satt rett i påfyllingsrøret jeg.... Har du et bilde? selve lokket sitter nok rett i fåfyllingsrøret men det skal være en ring imollem der igjen!! tror jeg hvertfall! sitter på selve karrosssen rundt bak lokket. hvis du skjønner? :rolleyes: er bare noen skruehull på min! har ikkeno bilde men kan sende med mobil om jeg får nummeret ditt! har ikkeno kamera her nå!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Skjønner hva du mener ;) Synes å huske at det var noe slikt på den første golfen min men er ikke den ringen et slags klistremerke da? Uansett så tar jeg med den ringen hvis jeg finner det. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Skjønner hva du mener ;)Synes å huske at det var noe slikt på den første golfen min men er ikke den ringen et slags klistremerke da? Uansett så tar jeg med den ringen hvis jeg finner det. ja riktig!:) det er det jeg ikke er helt sikker på. men gjør det hvis du finner en;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 På innsiden av av karroseriet sitter to pakningsgreier, mellom røret og karroseriet. Hvis det er bare den lille klistrerunningen du tenker på som sitter over skruene på utsiden er det enkelt å få kjøpt den hos møller. Var faktisk og kjøpte en slik i dag.. Kosta no sånn som 30 spenn eller no... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 På innsiden av av karroseriet sitter to pakningsgreier, mellom røret og karroseriet. Hvis det er bare den lille klistrerunningen du tenker på som sitter over skruene på utsiden er det enkelt å få kjøpt den hos møller. Var faktisk og kjøpte en slik i dag.. Kosta no sånn som 30 spenn eller no... okei:) tusen takk! for man kjøpt alt av deler der til golf einser el? er en del jeg vil bytte ut og fikse opp litt etter hvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du får nok ikke kjøpt alt nei.. Men en god del er vel å få tak i har jeg intrykket av! Men den konsollen du f.eks skal ha er ikke å få kjøpt! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du får nok ikke kjøpt alt nei.. Men en god del er vel å få tak i har jeg intrykket av! okei:) har en deffekt takluke jeg! sveiva bare går rundt.hehe gti leppa fremme for man bestilt det der tror du!?den store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 nå ble jo denne tråden veldig off topic, men men kan jo bare ta det. Hvis du skjekker veng.no finner du nok leppa du skal ha! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 nå ble jo denne tråden veldig off topic, men men kan jo bare ta det. Hvis du skjekker veng.no finner du nok leppa du skal ha! ja sant det:P har sjekka men di hadde ikke tror jeg! menmen finner sikkert noe etterhvert! haster ikke! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg