[TT] Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Her kommer det typiske rookie spørsmålet: Hvor er det best og trekke strøm og signal kabel på en 96 A4 Avant? Hvor i torpedoveggen er det 'hull'? Synes det orginale frontsettet er greit nok, kjøpte derfor en 12" basser til bagasjerommet. Ser at det allerede er en liten forsterker der, men denne må oppgraderes.. Noen tips? Vil forhøre meg litt først så jeg ikke knekker opp deksler o.l. for fucker alt for mye opp! Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ']Her kommer det typiske rookie spørsmålet: Hvor er det best og trekke strøm og signal kabel på en 96 A4 Avant? Hvor i torpedoveggen er det 'hull'? Synes det orginale frontsettet er greit nok' date=' kjøpte derfor en 12" basser til bagasjerommet. Ser at det allerede er en liten forsterker der, men denne må oppgraderes.. Noen tips? Vil forhøre meg litt først så jeg ikke knekker opp deksler o.l. for fucker alt for mye opp![/quote'] jeg borra hull i boksen med releer på v.s forran og dro gjennom kabelen der men husk gummigjennomføring så der blir tett..Da er det bare å dytte strømkabelen ned,så finner du den igjen under ved rattet..Jeg har også brukt opp igjen frontsettet,men bruker forsterker på de så jeg får vekk bassen i det..Signalkabelen drar du på motsatt side, men det regner jeg med at du viste doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er ett hull bak hanskerommet du kan bruke hvertfall.. :) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jepp, bruk den boksen på venstre side foran. lag et lite hakk til strømkabelen i den og smør på sikaflex rundt strømkabelen så det blir tett. i bilen til en kamerat så hadde de lagt strømledningen ned i et av de hulla ved siden av boksen. førte til at hver gang det regnet så kom det mye vann inn i bilen. var 10cm med vann på gulvet eller noe,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Takker for svar.. Fant dette ut! Var utrolig lett og legge opp kabler i a4. Genialt laget! Et spm til: Den orginale forsterkeren, funker den bare med den orginale BOSE spilleren?? Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg