Gå til innhold

Kunsthærverk på biler...

Ranger emnet


marsor

Anbefalte innlegg

send heller pm til mg hvis u sliter md d!!! kan oversette jg vettu:) :knob:

d går litt raskere å skrive da skjønner u!!

vanskelig å skjønne det jg skriver???

kan godt ha et lite persjonelig kurs md dg!!!

men back to topic

 

Har du virkelig så dårlig tid at du ikke har tid til å trykke på så alt for mange bokstaver? Ikke at det er noe vanskelig å skrive men blir (iallefall i mine øyne) tatt litt mere seriøst om en ikke "slurver" med ett innlegg (noen har dysleksi og kan ikke for dette)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har du virkelig så dårlig tid at du ikke har tid til å trykke på så alt for mange bokstaver? Ikke at det er noe vanskelig å skrive men blir (iallefall i mine øyne) tatt litt mere seriøst om en ikke "slurver" med ett innlegg (noen har dysleksi og kan ikke for dette)

 

HAHA, sammenligner u dysleksi og forkortninger??? *Noen er smarte NOEN er ikke fult så smarte!! mn sånn er d!!

jg ser like seriøst på et innlegg som har forkortninger og et som ikke har!! men d er mg da!! vet ikke helt ossen u ser på d da, mn d bryr jg meg ikke så mye om egentlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, sammenligner u dysleksi og forkortninger??? *Noen er smarte NOEN er ikke fult så smarte!! mn sånn er d!!

jg ser like seriøst på et innlegg som har forkortninger og et som ikke har!! men d er mg da!! vet ikke helt ossen u ser på d da, mn d bryr jg meg ikke så mye om egentlig!!!

 

 

hehehahaha d er bare d gammle som ikke forstår dette!! :D :P

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som ser seriøst på innlegg som er skrevet sånn som dine er 14-15 åringer. Hadde noen laget et salgsannonse på en bil f.eks. og skrevet på den måten hadde jeg ikke orket og kike på bilen engang.

Du skjønner nok hva jeg mener når du blir et par år eldre :rolleyes:

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riper man opp bilen til folk har man utrolig lite å gjøre og fortjener god gammeldags juling, blir jo rett å slett for dumt...

 

 

ps. olsen_nissan.

 

skriver du virkelig så sagte at 4-5 tegn i hver setning utgjør mye tid?

 

jepp!!!!!!

drit i å fuck opp Tråden til karen som lagde dn da!!! kan vi ikke heller ta denne "Debatten" på en annen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som ser seriøst på innlegg som er skrevet sånn som dine er 14-15 åringer. Hadde noen laget et salgsannonse på en bil f.eks. og skrevet på den måten hadde jeg ikke orket og kike på bilen engang.

Du skjønner nok hva jeg mener når du blir et par år eldre :rolleyes:

 

kanskje derfor jg ikke selger BILER!!!!! :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, sammenligner u dysleksi og forkortninger??? *Noen er smarte NOEN er ikke fult så smarte!! mn sånn er d!!

jg ser like seriøst på et innlegg som har forkortninger og et som ikke har!! men d er mg da!! vet ikke helt ossen u ser på d da, mn d bryr jg meg ikke så mye om egentlig!!!

 

Hæ?

 

Jeg samenlignet ikke dysleksi og forkortninger. Synes at på ett såpass nasjonalt forum så burde en person være såpass oppegående at en skrev på ordinært bokmål. Har vært diskutert bokmål vs dialekter tidligere der dialekter tapte. Ser også for meg at "sms-språk" også vil tape en tilsvarende diskusjon (men det er da min mening).

 

Du kan ikke ha dårlig med tid ettersom du engasjerer deg i en diskusjon som ikke har med tema engang å gjøre ... heyyou

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

 

Jeg samenlignet ikke dysleksi og forkortninger. Synes at på ett såpass nasjonalt forum så burde en person være såpass oppegående at en skrev på ordinært bokmål. Har vært diskutert bokmål vs dialekter tidligere der dialekter tapte. Ser også for meg at "sms-språk" også vil tape en tilsvarende diskusjon (men det er da min mening).

 

Du kan ikke ha dårlig med tid ettersom du engasjerer deg i en diskusjon som ikke har med tema engang å gjøre ... heyyou

 

skjønner ikke problemet at jg skriver forkortninger.... syns du burde være såpass oppegående at u burde å skjønne forkortningene min!! eller er d vanskelig???

kan godt skrive uten forkortninger når jeg skriver til deg altså!! ikke no problem! skrive md store bokstaver også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke problemet at jg skriver forkortninger.... syns du burde være såpass oppegående at u burde å skjønne forkortningene min!! eller er d vanskelig???

kan godt skrive uten forkortninger når jeg skriver til deg altså!! ikke no problem! skrive md store bokstaver også??

 

Nekter og tro at det er mer 5% av hele bilforumet som synes det er greit med sms språk. Se deg litt rundt og prøv og tilpass deg litt sånn som normale folk gjør, så kanskje du og kan bli tatt litt seriøst her engang.

STORE BOKSTAVER ER FORRESTEN LIKE IRRITERENDE! <-- You see?;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter og tro at det er mer 5% av hele bilforumet som synes det er greit med sms språk. Se deg litt rundt og prøv og tilpass deg litt sånn som normale folk gjør, så kanskje du og kan bli tatt litt seriøst her engang.

STORE BOKSTAVER ER FORRESTEN LIKE IRRITERENDE! <-- You see?;)

 

nei blei ikke veldig irritert nei!! mn kan jo late som jg blei d da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorante lille...!

 

Og for å tenne alle pluggene dine, det heter forkortelser.. ikke forkortinger:P

 

Men altså.. hvorfor ser ikke moderatorene denne avsporingen? er jo bare for dem å si ifra så slutter man:P Tror forresten de er enige med oss som mener man skal skrive ordentlig;)

 

X

 

nei det heter, DET DRITER JG I!!!

ikke bare jg som har skrivd feil da!!! hihi sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår