Gå til innhold

LEXUS IS500 på Street Meet 16april.

Ranger emnet

laksen

Anbefalte innlegg

"Spotta" en sinnsykt fet Lexus IS200 med orginale 17" eller 18" felger (tror jeg). Sinnsykt lav. Gull farga ell no...

Håper noen vet noe om denne bilen, evt hvor jeg kan finne bilder av denne. Må virkelig si at den var av treffets feteste biler!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rått da...

spesielt med tanke på at det ikke finnes noen IS500 ...

Sant nok :p Syns jeg så det stod IS500, men stussa litt på det ja :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh nei ..

der har man IS220d, IS250, IS250 AWD, IS350, GS300, GS300 awd, GS430, GS450h, RX300, RX400h, LS430 og SC430

hvor er 5literen?

Hmm.. kanskje den ikke ble fullført til 2006. Leste i en artikkel om at Lexus LS500 var under planlegging og ble forventet til 2006.

Kan jo ta en liten notis

But if you think that sounds impressive, then just wait another 12 months, when Lexus' ultimate hybrid - the LS500 GT - will appear. Combining a 400bhp 5.0-litre V8 with a 200bhp electric motor, the car will offer at least 600bhp and be targeted at the Mercedes S-Class flagship, the S600L.

Kanskje litt gammel, men Lexus ekke min bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele dette LS500GT er gammel rykter ..

Lexus kjører heller Hybrid som topp modeller ..

i dag har Toyota konsertet bare 1 5liter det er en gammel V12

sansynligheten for at 5liter+ i LS er stor .. men i førsteomgang blir det nok en **500h ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider