Kebab gud Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ny LS blir lansert etter sommeren og da kommer den ikke før ca sommeren 2006 (altså 2007 modell) :P siden det er GT rykter tilogmed så er det mer enn 2 år gamle rykter .. de påsto også at minste motor i IS ville bli en 3liter .. men faktisk så er minste motor i IS en 2,2liter :P og det er ingen 3liter (er en 3,5 da) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tror ingen snakker om bilen jeg så. Bilen var helt klart gullaktig. Ikke en eneste dekal på hele bilen. Bilen var stilren og utrolig deilig! Orginale felger (17 eller 18). Den var på metrosenteret en times tid hvertfall. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 nja ekke helt sikkert..den utenfor peppes hadde gull-aktig lakk, orginale 18". og var uhorvelig lav.. ble forøvrig kjørt av en blond type med 2-3 kammerater.. de så ganske bilinteriserte ut, så skulle ikke forundre om de var en tur på metrosenteret Tror nok det er den ja. Må finne ut hvem det er som kjørte og om noen har noen bilder av bilen. Han burde virkelig få høre at han vet hva han driver med. Det var en bil som bør gå i historiebøkene! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det den svære sedanen dere mener? (altså ikke den som er avbildet i denne tråden) Isåfall så stod den lenge på Esso utover kvelden, enormt stilfull bil. Jeg har aldri sett en slik i virkeligheten før, og når den var "pimpa" var det ekstra tøft. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ingen som har bilder? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hehe jævla typisk.... for jeg satt faktisk med kameraet i lomma da jeg satt på peppes.. glemte helt at jeg hadde kamera med meg..: ARHG Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hehe jævla typisk....for jeg satt faktisk med kameraet i lomma da jeg satt på peppes.. glemte helt at jeg hadde kamera med meg..: ARHG :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg hadde kamera, men det var så mørkt at det hadde ikke blitt så bra bilder. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 det var en grønn lexus LS 400 som var stylet med chromfelger, også var det 3 sølv farget is200 og en burgunder rød is 200 Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tror nok det er den ja. Må finne ut hvem det er som kjørte og om noen har noen bilder av bilen. Han burde virkelig få høre at han vet hva han driver med. Det var en bil som bør gå i historiebøkene! Var en kamerat og meg det, er kameraten min sin bil! 2000 mod IS200 med TTE justerbar senking skrudd maks i bunn, orginale 17" (kommer 19") om ikke så lenge. Bilen har og tona ruter og ja den ser veldig bra ut, litt pimp :) (det tror jeg purken som stoppa oss utenfor ikea ved asker syntes og...eller så hadde de bare lite å finne på for de ønska oss bare god tur videre etter å ha stoppet oss med blå lys!!) happyhappy Skal melde fra at bilen hans falt i smak og se om jeg får tak i no bilder! Azzido har lagt ut noen på mediaforumet fra kolonna til hellerudsletta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg