Gå til innhold

Subaru Justy motorbytte 1.2L---)1.8L

Ranger emnet

Ok`n

Høyrest prosjekete heilt tåkete ut?:)  

65 stemmer

1. 1. Høyrest prosjekete heilt tåkete ut?:)

• Ja!
      10
    • Nei!
      29
    • Funker kansje det..
      26

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor i all verden har du hørt det?

Jeg bruker ikke 4wd'en på sommern da, men på vintern hele tiden. Den kommer seg fram over alt, sitter godt på veien - og er meget morro å legge på tverra om vintern :>

at ikke 4wd'en skal brukes over 25kmt er bare noe tøv du har hørt

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en i Eidsvoll som har en 1800 turbo delebil, med ekstra for- og bakaksel, og to ekstra turbomotorer. Skulle vel ha litt under 10.000 for alt samlet sa han.

EY!kunne ikkje du høyrt med an ka skulle ha for tingene inviduelt da?om da skal bli noken motor så tvile eg på at turbo går,men hadde jo vore arti og prøvd da! :rolleyes:

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg seff gjøre. Sitter på jobb, men skal fikse når jeg kommer hjem. :)

kunne du tatt bilde av motorfesta og?og der drivakslingene går inn i motoren om du kommer til! :)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm det var mindre enn hva jeg trodde;)

hva med å sette inn en charade turbo motor?? eller fiat uno turbo-motor?

det må iallefall moddes ENDEL hvis man skal få plass til en annen subaru motor;) sombrero :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,skulle hatt ein L-serie motor å samanlikna den med justyen!hadde vore fint om noken kunne ha funne det om noken hadde ein...Om større motor er eit uralistisk mulighet er det jo mulighet for trimming av org motoren da,porting,høvling av toppen,effektanlegg.osv.

fleire bilder noken? :rolleyes:

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt info fra vognkortet:

-145 SR 12 dekk framme og bak

-slagvolum 1189cm3

-eigenvekt 780kg,vekt på foraksle 470kg,bakaksle 310

-breidde 154cm og lengde 354cm

-1987mod 21.12

kor relativ denna infoen e for motorbytte e vel uinterisant... doh

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EY!kunne ikkje du høyrt med an ka skulle ha for tingene inviduelt da?om da skal bli noken motor så tvile eg på at turbo går,men hadde jo vore arti og prøvd da! :rolleyes:

Vet ikke hva han skal ha for hver enkelt del, han annonserte bare delebilen for 5000 iallefall. Var og såg på delene på søndagen, da sa han at jeg kunne få alt for 7000.

Men jeg tror jeg gir faen, har nok med en Subaru. Han hadde 2 forskjellige girsystem forresten, ene var høy/lav/2wd, mens det andre var 4wd/2wd. Jeg har fulltime 4wd med sperre på senterdiff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider