Gå til innhold

Burde jeg kjøpe denne? Litt hjelp takk :)

Ranger emnet

Majty

Anbefalte innlegg

jeg ga 13000 for min 88 golf 1.8 sport med 230000 på tellern 90 fangers gti plastikk +++.. ikke strøken men har noe godis... desverre så hoppa jeg på feil tog... uka etter så jeg en dønn strøken samme modell men rød i fargen og med digge felger 90 fangere osv til 12000...

og nå prøver jeg å selge og får ikke noe høyere bud enn 10000 :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 22000 for min 1985 1,6c med 100k på tellern i 2001 angry

det viste seg at DAMEN som hadde eid den totalt hadde oversett serviser på motorn. Den var daukjørt (ikke noe futt i den), det var sand i luftfilteret og gassern streika hele tiden (2e2) anger2

Det var min første bil og hadde jeg vist noe mer om bil så hadde jeg seff ikke kjøpt den...

... i dag er den forvandlet til en fin og trimmet GTi som har fått byttet alt. Er fjerde og forhåpentligvis siste motor som sitter i nå .. den har gått 20 tusen. Bilen ble vel gla' til slutt :titties: sombrero beer

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 22000 for min 1985 1,6c med 100k på tellern i 2001 angry

det viste seg at DAMEN som hadde eid den totalt hadde oversett serviser på motorn. Den var daukjørt (ikke noe futt i den), det var sand i luftfilteret og gassern streika hele tiden (2e2) anger2

Det var min første bil og hadde jeg vist noe mer om bil så hadde jeg seff ikke kjøpt den...

... i dag er den forvandlet til en fin og trimmet GTi som har fått byttet alt. Er fjerde og forhåpentligvis siste motor som sitter i nå .. den har gått 20 tusen. Bilen ble vel gla' til slutt :titties: sombrero beer

hva skal du ha for å bygge om min til 8v gti? det er en vanlig tre dørs 1800 sport... da vil jobben din være å skaffe og bygge... jeg er med å skrur seff ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det er så bra som det høres ut, blir spennende å se. Ikke det at folka er familie men det er onkelen til ei vennine av meg som skal selge bilen og det var faren til vennina mi som fortalte meg om det. Han vet godt at hun kommer til å sitte på med meg så han ville nok ikke anbefalt meg en drittbil med tanke på at hvis den drar til helvete så gjør hu det å... og resten av folka i bilen. Ved siden av det virker han som en real fyr og kan man må i det minste stole litt på folk. Hvis ikke så kan man likesågodt gå å grave seg ned

X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet*

X-Golf II 1,8L '90 - Solgt

X-Porche 911 '02 banebil i skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 20000 for min 1,8 sport. Den hadde gått 142 000 og var fin i lakken, men med noe steinsprut og ødelagt speedometer. Ellers var den flott, hadde den på eu en uke etter kjøpet og måtte bare bytte en pære. Bilen var kanskje litt dyr, men alt i alt veldig fornøyd!

KJØP GOLF! KJØP GOLF! sombrero

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var planen at jeg skulle dra opp å se på den i morgen. Men for å gjøre en lang historie kort så passet det vist ikke da :( Men fikk høre at den skulle holdes av til meg til jeg får sett på den. Så det blir nok golf på meg... bare tar litt tid

Blir en gang neste uke :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cocain: yodude happyhappy Ja da var bilen kjøpt happyhappy yodude :cocain:

Er 1,8L GL 90hk '91 modell. Detta blir bra... tihi. Henter den etterpå i dag.

Vil bare si 1milion takk til alle som har hjulpet meg her på bilforumet, setter pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider