Gå til innhold

noen som har flere bilder av denne camelon golf 2`n?

Ranger emnet

willy_

Anbefalte innlegg

jeg synes da denne golfen var fin jeg, men når du er tett nok til å lakke bilen din med samme farge, og den koster 21000,- literen, da har du ikke mye annet å skryte av (les: penis), eller så har du ikke noe annet å bruke pengene på (les: du jobber for mye).

den grå var ikke like fin nei!

- og det ser jo ut som om fangeren foran faktisk er en moddet RS fanger, men ei påbyggingsleppe foran, får du sikkert på eyecandyracing om du snakker med de. eller om det er en cup list eller noe til bimmer.

synes den var fin jeg, sikkert ikke noen herje bil, men en bil jeg godt kunne hatt.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La ikke merke til at det var no krøll med lakken på denne når jeg så den i 2002 - bildene viser forresten fargen dårlig (Gammelt digitalkamera med liten oppløsning). Hva var grunnen til at den måtte lakkeres så mange ganger egentlig?

en liten steinsprut på venstre forskjerm :P

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noe spess om denne bilen akkurat...håper lakkeringa har blitt bra nå da...når jeg så den for et par år siden på treff i fredrikstad så så lakken ut som den var lagt på med svamp.

har ikke helt oversikt over alle gangene den er lakkert, men første gang med camelon lakk ble dører og sånn lakkert hver for seg.. noe som ikke ble noe bra resultat.. da var d forskjellig farge på bilen og dørerene osv... dermed må d lakke oppat.. han har ikke bet full pris for dette da.. også ødela han panseret, dermed måtte hele bilen lakkes på nytt igjen.. gøy med camelon jah.. hehe.. og nå skal den være strøken.. får håpe den er klar til vw audi treffet 1 mai.. gutten er 32, så bilen er blitt kosta på over en del år.. syns nå den er tøff j.. oxo skiller den seg ut fra alt anna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen den ble omlakkert var det fordi lakken ikke skiftet farge likt på dørene og resten av bilen. Visste ikke at den var hellakkert flere ganger, men den er iallefall delvis lakkert pga noen småskader senere.

I tillegg til at fargeskiftet ikke var jevnt på dørene heller....var bare stygt rett og slett.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt totalinntrykk av denne bilen, er som damer med silikonpupper. Noen ganger blir det bare "too much".. (tenker da på eikene på felgene, den ekstra leppa på frontfangern osv.)

Bilen blir ikke nødvendigvis finere jo mer detaljer enn legger inn på den..

Jeg hadde heller brydd meg med å feste fangerne skikkelig, istedet for å legge 1 ekstra lag med svindyr lakk ;)

Forresten, Hva er vitsen med en toppstripe som dekker 1/3 av frontruta???

Ja ja, dette er bare min mening. Er eiern fornøyd med bilen, så er jo det viktigst..

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider