Gå til innhold

noen som har flere bilder av denne camelon golf 2`n?

Ranger emnet

willy_

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kosta på over 300k...!?? Hmm, jaja, hver sin smak sier nå jeg da men...

Og om han sliter med å få godkjent den nå, hvorfor GIDDER han da i det hele tatt TENKE på å få det godkjent med turbo og greier.

Kom tilogmed på henger til NBS treffet i fjor.. Ørlitt jalla det å spør du meg. Samtidig kunne han spart seg for de Ringnes flaskene under panseret. De bare lo folk av.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosta på over 300k...!?? Hmm, jaja, hver sin smak sier nå jeg da men...

Og om han sliter med å få godkjent den nå, hvorfor GIDDER han da i det hele tatt TENKE på å få det godkjent med turbo og greier.

Kom tilogmed på henger til NBS treffet i fjor.. Ørlitt jalla det å spør du meg. Samtidig kunne han spart seg for de Ringnes flaskene under panseret. De bare lo folk av.

bare biltisynet her som er sykt vrange!!! har alt av nødvendige papirer, og er ikke øl flasker som holder panseret oppe nå lenger PIC00039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Den grå var mye penere ja..Selv om den grå har/hadde lexus lykter og downforcer :rolleyes:

Hvordan i svarte klarer du å se om den sølv/gråe golfen har lexus lys eller ikke? For meg ser det ut som bilen bak den igjen har leksus mens den grå/sølv har vanlige lykter men som er helt hvite på øverste delen!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så ihvertfall rimelig shabby ut sist jeg så den... (VW-Audi-treff på Våler for noen uker siden.)

Ble ikke imponert..

ja:( nå har han slått nedi med fronten og mista nederste leppa oxo.. planen er vell å lakkere oppat bilen igjen :oohh alt for mye penger å legge i den syns j oxo.. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300k i en golf 2? hm... da tror jeg faktisk at jeg ville ha gått litt andre veier... byggd 400hk motor, 4x4 og litt div. hehe heller kosta på det systemet enn å slenge på lakk til 21000kr litern.. en kompis har lakk som ser helt lik ut btw.. den kosta 7000kr pr liter...

Men ellers så ser jo bilen fin ut da.. men som sagt..300k er noe jeg ville ha brukt på endel andre greier enn det som er gjort her... men det er meg :) kan hende denne bilen er drømmebilen hans så skal ikke skyve noe møkk på det.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider