Gå til innhold

noen som har flere bilder av denne camelon golf 2`n?

Ranger emnet

willy_

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo kult at folk gjør forskjellige ting, og Golf II er jo ikke en av de mest sjeldne bilene så at noen går denne veien også gjør ikke meg noe.

Men det faller ikke helt i smak hos meg iallfall, og at han hadde lakka den rosa gjorde ikke ting bedre (Ikke at rosa ikke kan være tøft, men).

Jaja, hver sin smak... som sagt, gøy at noen gjør noe annerledes da. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeen, 21K pr. liter lakk?? I don't think so.. Er nok mer rundt 7K pr. liter for kamelonlakk, men det er jo ikke billig det heller da! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruuuusomt :fuckme2: om den ikke hadde en fæl farge, så fikk den det nå.. men det er nå min mening da.. bilen kunne vært fet den, hadde den hatt en litt mer normal farge.. men klart, trenger man oppmerksomhet, er jo denna helt knall..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen på kamelon lakk kommer jo helt an på hvor mange farger du vill d skal skifte i osv.. på denna var d 7farger.. og oppmerksomhet er jo gøy d,posetiv vell å merke.. og d får den.. er jo utstillingsbil da.. er jo ikke noen hverdagsbil.. den skiller seg ut.. og d er jo en posetiv ting når d gjelder sånne biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en stakkars Golf da, ser ut som han tror han har japse... men han har da heldigvis ikke Lexus lykter!

I mine øyne skal Golf være clean, ikke jalla plastikk, ikke lambo-dører, ikke sjokkerende farger osv. Retro / "Old Skool" er tingen.

Da har du bygget deg en fin utstillingsbil... får riktignok ikke så mye oppmerksomhet av fjortissene på gata, men sansynligvis av entusiaster.

Jeg synes vanligvis show-biler er greit selvom jeg synes de er stygge, så lenge de er gjennomførte. Denne ser da litt gjennomført ut, men jeg synes det blir litt mye. :rolleyes:

PS: Rustne bremseskiver er ikke så kult da...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider