Gå til innhold

Tanker angående neste Streetmeet

Ranger emnet


Camryfellow

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres ut som en kjempe idè..men tviler på at politiet er interesert i det... problmene som nevnes i tråden, er jo ikke akkurat noe nytt problem.. så hvis politiet hadde vært interesert, skulle man jo tro at de hadde "kontaktet" bilfolket for lenge siden.. men er verdt et forsøk.. når det er snakk om store områder hvor man kan møtes (i østfold) er det jo feks. FMV i fr.stad, her er det jo potensiellt for både ustilling, kjøring etc... ikke alt for mange naboer,men noen er det jo.. Borg Storsenter er jo også et bra alternativ, for utstilling og prat...

 

syns det hadde vært helt ålreit å fått til ett samarbeid med onkel politi, og det vil jo kanskje gjøre at de åpner øya og forstår at det ikke bare dreier seg om fulle fjortiser, og kun herjing... sombrero

 

Hvem får da skylden visst det skjer noe ? Et vennlig tips, ikke velg Borg storsenter: http://www.sa.no/lokale_nyheter/article1229427.ece

 

Jeg har hatt flere treff, og siden det skal være politi på forumet her så må jeg vel skrive dette: ( I sammarbeid med politi og under påpassende omstendigheter )

:rolleyes: :fingers: jada....

 

Men uansett, det er alltid noen som skal ødelegge for andre når det gjelder Streetmeet, poenget er å ha noe å gjøre, bli kjent med andre og snakke bil...

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var POLITIET som skapte kaos

Det var POLITIET som provoserte

Det var POLITIET som skapet mer politihat blant ca 1000 ungdommer

 

 

hvis du finner frem streetmeet-filmen fra obs lillestrøm i fjor, ser du at dem som møtte opp klarte å lage bra med kaos uten ved hjelp av politiet.

 

å vi så hva som skjedde.

Obs satte opp bommer slik at plassen ikke kan brukes på kvelden for sammenkomst....det vil jo ende med at alle setter opp bommer i frykt.

 

 

og til hemi:

jeg er ikke høy på pæra og tror jeg eier så veldig mye.

men når du skal drite på dassen, så driter du som oftest oppi dassen og ikke ved siden av.

eller som liten så puttet du sikkert de firkanta klossene oppi de firkanta hullene etc.

hvis du skjønner logikken.

å burne vilt på en p-plassen som i utgangspunket ikke er lov, er heller ikke smart. og politiet og politikere liker å ta ''bilfolk'' alle over en kam.

så hvis man skal burne og legge piruetter, så hvorfor ikke spare seg til eks gatebiltreffene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du finner frem streetmeet-filmen fra obs lillestrøm i fjor, ser du at dem som møtte opp klarte å lage bra med kaos uten ved hjelp av politiet.

 

å vi så hva som skjedde.

Obs satte opp bommer slik at plassen ikke kan brukes på kvelden for sammenkomst....det vil jo ende med at alle setter opp bommer i frykt.

 

Jeg prøvde faktisk å advare deg og de andre Moderatorene på Forumet om at det kom til å dukke opp en bom på OBS hvis vi hadde treff der uten å ta en prat med eieren! Dette var noe jeg fikk høre gjentatte ganger fra flere kamerater som jobber der! Så denne "satt opp bom på obs" diskusjonen er ikke noe vits i. :mad:

 

Håkon du skal vite det at det var bare snakk om en liten stund før de bommene skulle opp uansett fordi folk hadde en tendens til å herje ganske bra på den plassen der lenge før det ble tenkt tanken om streetmeeting på OBS!

 

Så du trenger ikke å legge skylden over på oss akkurat der. men jeg er enig i at det tok litt for mye av på OBS i fjor.

 

Så til alle som egentlig vil være på streetmeet så trengs det mere planlegging, med tanke på godkjenning fra eier av plassen osv :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det innlegget var det dårligste jeg har sett på forumet igjennom hele historien! DET SIER IKKE LITE! blitt sagt mye rart/dumt her men du eier! Gratulerer!

 

Var innlegget dårlig fordi det beskrev deg meget godt? Epox og hemi har helt rett, og Håkon A er heeelt ute på viddene når han sier at politiet gjorde en god jobb. Han har den meningen fordi han ikke ble stanset selv, og det blir han selvfølgelig ikke med en gubbebil.

http://www.bilforumet.net kan skifte adresse til http://www.tanteforumet.net, det er sjeldent mange pyser og tøffelhelter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å burne vilt på en p-plassen som i utgangspunket ikke er lov, er heller ikke smart. og politiet og politikere liker å ta ''bilfolk'' alle over en kam.

 

Kaller du det å så vidt begynne å spinne med hjulene i ca 2 sek for å burne helt vilt? Og synes du fortsatt politiet gjorde en god jobb, når de gav meg 3000 i bot for det? Selv om det var etter de fleste hadde dratt hjem og ingen folk var i nærigheten. Men du har iallefall klart å få med deg en ting; at de liker å ta alle over en kam!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi nå avslutte denne diskusjonen og være enige om å være (veldig!)uenig?

Vi kommer jo ingen vei

 

Blir det noe meet i østfold, (helst langt utenfor sivilisasjonen) ???

 

Jeg er hypp på et nytt meet i solglade maidager ! :dude:

 

Jeg er med hvis vi sier en dato, men stedet postes ikke her, men opplyses ved avgang kolonne fra Oslo eller lignende ??

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innlegget dårlig fordi det beskrev deg meget godt? Epox og hemi har helt rett, og Håkon A er heeelt ute på viddene når han sier at politiet gjorde en god jobb. Han har den meningen fordi han ikke ble stanset selv, og det blir han selvfølgelig ikke med en gubbebil.

http://www.bilforumet.net kan skifte adresse til http://www.tanteforumet.net, det er sjeldent mange pyser og tøffelhelter her.

 

Hvorfor skulle jeg bli stanset? jeg har jo en bil som er i orden. er det en skam også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Fredag den 13 Mai.

Foreslår samtidig at stedet offentliggjøres dagen før. Men at folket uansett er fit for fight sentralt i østfold et sted denne kvelden.

 

 

å ha et streetmeet i russetiden er vel ikke så veldig lurt.. fulle russefolk vil ta opp plassen og ødelegge enda mer.. det hjelper ikke på ryktet vårt.. spar streetmeeten til etter russetiden hvertfall:)

 

Et lite tips bare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller du det å så vidt begynne å spinne med hjulene i ca 2 sek for å burne helt vilt? Og synes du fortsatt politiet gjorde en god jobb, når de gav meg 3000 i bot for det? Selv om det var etter de fleste hadde dratt hjem og ingen folk var i nærigheten. Men du har iallefall klart å få med deg en ting; at de liker å ta alle over en kam!

 

synes du at du var smart når du ''spant i ca 2 sek'' når plassen var full av politi?

fikk du mye streetcred? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det innlegget var det dårligste jeg har sett på forumet igjennom hele historien! DET SIER IKKE LITE! blitt sagt mye rart/dumt her men du eier! Gratulerer!

Ja, jeg er enig med folka at denne diskusjonen skal legges død, men jeg klarer allikevel å la være å dy meg:

Ha ha :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Snakk om å treffe spikeren på hodet! Stemmer du Krf også eller? haha..

Siden du kåret meg til forumets dummeste person, tror jeg at jeg kårer deg til forumets dølleste!

Prøv og kom med litt konstruktiv kritikk istedenfor "vomfyll" som det dritet der.

Mente ikke å fornærme KRF tilhengere her altså, trodde ikke det var så mange av dem på forumet.

Og når det gjelder dårlige innlegg så se bare på ditt eget!

:roll:

Om man skal drive personkritikk er det ikke vanskelig å finne feil på folk vet.

Se bare på ultradølle vektraen. Er det bilen til bestefar? :roll:

Nå virker det ihvertfall som at ett godmøte er på gang, og takk for det.

Hei og hå, de som ikke liker børning,og det er det endel av her på forumet, ikke kom på møtet i fredrikstad davel! Er ikke noe for dere allikevel. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår