Gå til innhold

Tanker angående neste Streetmeet

Ranger emnet


Camryfellow

Anbefalte innlegg

Kanskje det hadde hjulpet om noen prøvde å få til et samarbeide, i stedet for å gjøre alt de kan for å unngå dem?

 

Et samarbeid hadde vært d letteste og beste - vi holder oss til lover en kveld - politiet passer på så det ikke bare blir rot og kaos og de som ikke r villige til å følge reglene bør heller ikke komme...

 

joda, men de viser ikke villighet til å forstå fenomenet, de vil bare dempe det mest mulig med restriksjoner, regelridning o.l

 

greit at veitrafikkloven skal følges, type ikke race til metro, villmannskjøring, kjøre på vei uten korrekt lys o.l... men når de ikke er villig til å bøye en liten tadd, som for eks. gangfart inn på parkeringsplassen med lave lys o.l... da vil de ha respekt gjennom maktbruk, ikke respekt gjennom forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke løsningen er å lage noe "underground-prosjekt" Da får jo media (om mulig) ennå mer å skrive dritt om.

 

Ta heller til fornuft når vi velger sted for street-meet! Metro er jo et HÅPLØST valg!

Ja, greit det er relativt stor plass der... Men med naboer 20meter unna MÅ det bli bråk! Det sier seg selv!

Kan jo tenkes at det er irritabelt å prøve å sove når en bil utafor spiller 160db med syre!

 

Om vi heller legger opp til treff utenfor tettsteder, som f.eks. Skedsmohallen, hvor folk faktisk ikke bor rett ved siden av.. Og de som faktisk bor i nærheten der er vant til støy fra veien og togene som dundrer forbi. Da kanskje vi får stå ifred! Såfremt folk klarer å oppføre seg!

Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men de viser ikke villighet til å forstå fenomenet, de vil bare dempe det mest mulig med restriksjoner, regelridning o.l

 

greit at veitrafikkloven skal følges, type ikke race til metro, villmannskjøring, kjøre på vei uten korrekt lys o.l... men når de ikke er villig til å bøye en liten tadd, som for eks. gangfart inn på parkeringsplassen med lave lys o.l... da vil de ha respekt gjennom maktbruk, ikke respekt gjennom forståelse.

Det er som du stjeler ordene rett ut av munnen min :)

 

En ting er politikerene som får igjennom alle disse johan-reglene slik at det blir vanskelig å ha bil i Norge. Men når jeg blir stoppet om kvelden og spurt om jeg har bensin til å komme meg hjem, da føler jeg ikke at det er purken jeg skal slå på tråden først :rolleyes:

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker jo bare 53 min fra strømmen til halden, eller hva Tiversen?

Så jeg er med til østfold, volvos mekka :D

 

Vi bør nok snakke med Statensveiveseg , politiet og Biltilsynet om treff, slik at vi evt kan få en egen streip vi kan kjøre på, samt piruett og burne plass hvis dette lar seg gjøre.

 

Får ta dette nærmere neste meet.

 

 

Noen forslag om når? ( etter mai da seff, er russ i år. hihi.)

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe tro på sammarbeid med ONKEL. De ønsker stort sett og ødelegge for oss som har den interressen . Ungdom skal ikke lenger få ha det noe moro.

Folk vil vel helst at vi holder oss hjemme og ikke gjør en dritt.

*Yamaha Banshee 350 ATV 2002

*Audi 80 Quattro Competition 1994

*Mitsubitshi Pajero 2,3 TD 1987

-Ford Sierra 2,0 Is 1986

-Mazda 323 GTX 1992

-Mazda 323 1,8 GT 1986

-VW Golf 2 1,8GT syncro 1990

-VW Golf 2 1,8GT m/mer 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva me å få snakka me de riktige personene om å arrangere på tryvann a? der er det ca maaaange parkerings plasser, både grus til parkering og asfalt til børning, funker jo å lage russetreff der, så må jo gå å ordne noe streetmeet oxo. Er heller ikke så altfor mange naboer der!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

 

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår