Konrad Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Stiller IKKE Null bil å kjøre med..... Synd, du har jo stått for bra underholdning på tidligere treff...! Vi håper du kommer sterkere tilbake...? Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kommer det ikke flere med da? :) Vi håper det kommer mange..... Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg kommer med egen bil visst jeg får understellet snart ellers så sitter jeg på med en kammerat. Morro blir det uansett :) Hilsen Trond Vi håper også det, gleder oss veldig til sesong start.... Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 I'll be there... Regnvær hadde ikke gjort noe.. Understyrer sikkert litt mer men kanskje jeg kunne fått litt drift i Ix'n også da.. Drift er gøy, bare husk å ta litt hensyn til de andre.... Tror det skal bli vær for alle....he he Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg vurderer det... Bestiller dekk idag! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Synd, du har jo stått for bra underholdning på tidligere treff...! Vi håper du kommer sterkere tilbake...? Takker takker! Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp i løpet av sommeren :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg vurderer det... Bestiller dekk idag! STOOOR tommel her nå..... Har DV-cam oxo :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Planen er å komme for oss også med BMW 528tic CSL men det kommer ann på om vi får start til da og om det funker Men tror nok vi kommer uansett, enten med bil eller uten :) Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jeg er klar til og leke på tirsdag :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg er klar til og leke på tirsdag :titties: Morro, du sto jammen for underholdning du og. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg er klar til og leke på tirsdag :titties: Arg jeg rekker akkurat ikke å komme på detta treffet :( Skulle gjerne sett/filma skuta di litt mer i aksjon. 'Skuffendes når du bare var depo posør på FSR's treff :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Arg jeg rekker akkurat ikke å komme på detta treffet :(Skulle gjerne sett/filma skuta di litt mer i aksjon. 'Skuffendes når du bare var depo posør på FSR's treff :) he he,akkurat den dagen var det ganske frisk kjøring utpå :titties: artig og titte da. synes det kosta flesk for og kjøre!!!! skal prøve og herje litt fra meg til tirsdan,satse litt mere...tror jeg da... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 he he,akkurat den dagen var det ganske frisk kjøring utpå :titties: artig og titte da.synes det kosta flesk for og kjøre!!!! skal prøve og herje litt fra meg til tirsdan,satse litt mere...tror jeg da... :rolleyes: Hmm hadde blitt noe om du hadde dratt deg ut på og burna med bremsen inne hele veien fra slakteren og opp til deposvingen, som du er veldig kjent for på mine videokasetter fra tideligere bilmekanikertreff. Husk og ikke glemm en mm dekk hjemme. og det gjelder alle dere andre som skal dit også:D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Mulig jeg kommer som tilskuer da(prosjektet ikke er ferdig) doh . får heller være flittig med Kameraet :) Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jeg synes det er morro og titte selv.mye gærninger utpå innimellom notin noen flere som skal kjøre da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg