Gå til innhold

Kjøpe bil til 50-110 000, men hvilken?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

ikke mondeo.. skranglekasser uten like spesielt de som har gått litt...

men kjøp deg en Vectra eller en S40 ellerno.. fine gode biler, som jeg tror skal fylle alle dine krav

Har du kjørt S40 noen gang?

litt artig at du kaller mondeo skranglekasse og samtidig anbefaler S40. Hvis man av en eller annen sær grunn syns S40 er stas, er det bedre å kjøpe en Carisma. Samme bilen til mye lavere pris.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Opel Astra F CLUB 1995 modell stasjonsvogn.

Rullet ca 160 000km. Sviver pent, går bra.

Thule Skiboks kan diskuteres

1.8 liters motor på ca 115hk

Sommer og vinterdekk

Orginal

Takluke

Pioneer CD-spiller, evt pioneer multimedia dvd/skjerm indash.

Eu-godkjent i år.

Ny fremrute

Nye bremser

Bilen skal bort, pga lite parkeringsplass og 3 andre prosjekter på gang, hehe.

Bilder kan jeg sikkert ordne i løpet av dagen om det er av interesse.

Relativt lav prisklasse.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjørt S40 noen gang?

litt artig at du kaller mondeo skranglekasse og samtidig anbefaler S40. Hvis man av en eller annen sær grunn syns S40 er stas, er det bedre å kjøpe en Carisma. Samme bilen til mye lavere pris.

hehe, litt enig her, kjørekomforten er også MYE bedre i en mondeo fremfor S40.

Har selv en mondeo mk1 samt en buss som skal på veien og selger derfor min astra.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Chrysler Stratus? Finnes mange av dem til salgs! Og det er absolutt en romslig bil, som også har masse utstyr. La ved en link til den første jeg fant på finn.no Stratus

Litt av beskrivelsen:

En eier!

El. vinduer

Sentrallås

Sommerhjul

Vinterhjul

ABS-bremser

Air Condition

Airbag foran

Servostyring

El speil

Lettmetallfelger

Justerbart ratt

Den hadde gått under 100 000km, 98mod og koster bare 69 000! Og den selges av forhandler, dvs 3mnd garanti. Eller så kan du finne billigere av privatpersoner...

..Og skulle d skje noe er det ikke dyre deler til slike biler.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1114118505497?finnkode=4884133&sid=3aNG33y3p505483&pos=12

Oppfyller alle krav sett bort i fra at den ikke er spesielt kul eller har sportslige kjøreegenskaper.

Volvo's desidert beste motor med tanke på kombinasjon av effekt og livslengde. Om du passer på den går motoren LETT 400.000.

1991 940 GL B230FB 340.000 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var på bilauksjon så hadde de tre Stratuser med anmerkningen "defekt automatkasse".

Ja, det er viktig å sørge for at den har nok automatgirolje hele tiden, hvis ikke kan det lett ende på den måten. Men hadde du tatt deg tid til å sjekke linken jeg la ut, så ville du sett at forslaget mitt gjaldt en Stratus med manuell gearkasse!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider