Antyoui Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var nettopp en tur på det lokale esso servicesenteret for å ta 4hjulskontroll etter eg har senka bilen. Det første han gjorde var å sende meg videre til Nissan, men han sa og at etter 1.juni så var det ikkje lov å senke bilene lenger? noen som vet om han er fullstendig på jordet eller om han har rett? Men om han har rett så burde det jo gå siden eg får bilen godkjent før første 1juni.... :rolleyes: (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var nettopp en tur på det lokale esso servicesenteret for å ta 4hjulskontroll etter eg har senka bilen. Det første han gjorde var å sende meg videre til Nissan, men han sa og at etter 1.juni så var det ikkje lov å senke bilene lenger? noen som vet om han er fullstendig på jordet eller om han har rett? Men om han har rett så burde det jo gå siden eg får bilen godkjent før første 1juni.... :rolleyes: (?) hørres merkelig ut... eg har ikkje hørt nokke om det... senket min 40/40 på torsdag... har planer om å få det godkjent eg og... men gjer det etter felgene kommer... i løpet av mai... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hørtes merklig ut ja... Eg og har nett senka min 40/40. Å idag va eg innom esso serviceen her, for å få time te eu, å 4hjulskontroll. Dei sku ha 600 for eu kontrollen å 900 for 4hjulskontrollen... Spurte nå om da sku bli ulovlig å senka bilane, å han hadde ikkje hørt nåke om da.... Trur ikkje da kjeme te å bli ulovlig...men kin veit, masse rare folk omkring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hørtes merklig ut ja... Eg og har nett senka min 40/40. Å idag va eg innom esso serviceen her, for å få time te eu, å 4hjulskontroll. Dei sku ha 600 for eu kontrollen å 900 for 4hjulskontrollen... Spurte nå om da sku bli ulovlig å senka bilane, å han hadde ikkje hørt nåke om da.... Trur ikkje da kjeme te å bli ulovlig...men kin veit, masse rare folk omkring :) På essoen eg var på ville han ikkje ta 4hjulskontroll på bilen min,,han snakka om noken mål og noke styr han ikkje hadde som passa te bilen min,,,så eg må på nissan,,sikkert litt dyrere der :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Mekonomen tar 4-hjulskontroll for 900kr tror jeg. Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Tror ikke han typen kan være helt i vater? Ikke lov å senke etter 1 juni? Ikke vet jeg, men hørtes noe merkeligt ut.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg