seight Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Tenker på å skaffe meg en ny bil og jeg lurer da på om noen her som har (seriøs) formening om hvordan forskjellen på disse bilene er? Spesielt med tanke på kjøreegenskaper. Av det jeg har lest så er Z3'n mer sportslig, men har et simplere hjuloppheng(dette kan det kanskje gjøres noe med?). Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Vil vel tro at Z3n er mer gøy å kjøre med tanke på "aktiv" kjøring. Her sitter man jo nesten på bakakselen og har ingenbakseter, men bare et "langt" panser:) Vektmessig så er vel Z3n lettere også. Understeller har vel mye slektskap fra E30.. Men sånn mest for pengene så vil vel E46n være et bedre valg. Den ser jo kanskje litt freshere ut og er vel bedre å kjøre. Her får du også en mer moderne bil (elektronikk,understell,interiør etc) og en bil som har mer plass..Lykke til:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg