Ro0oG Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg kjører med 215/40/16 dekk på 7.5x16" felg, og dette subber en del i sving, og jeg kan ikke ha flere enn en person bak. Det kan gå med 4 stk totalt i bilen, til nøden. HAr skåret ut ca. 2cm av skjermen, og GTI bredding. Men det blir G60 bredding/skjørt, og hele skjermen som er under breddinga skal bort. Når G60 er på plass, blir det 95/80mm senk på meg. Mvh Tommen hvor mye senk har du nå da? får akkurat samme dekkdimm som deg i dag, og kommer til å sette på senkefjær etterhvert... men jeg takler ikke subbing på vanlig kjøring, så jeg må vite hvor mye jeg skal senke uten å valse/modde :) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er du intressert i senkinga min til golf II?? Er 60/40mm senk, med sportsdempere såklart. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Er du intressert i senkinga min til golf II?? Er 60/40mm senk, med sportsdempere såklart. Mvh Tommen det hørtes jo bra ut! hvor lenge har du hatt det da, og er det noe slitt? har du pris på det? :D Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Med Eibach 35 mm senking, gule Koni og Eibach stabilisator stag kjører du sirkler rundt gutta med 60/40 og 80/60 senking Men hvis du er ute etter lookss...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Har vell hadd det siden September tror jeg. Nei, er ikke slitt idet hele tatt. Bilen har knapt vært brukt, og den sto i garagen uten senkesettet i flere mnd'er. Det var grunnet nedpussing og styling av bil som jeg brukte vinteren til. Kom på veien igjen for ca. 2 mnd'er siden. Demperne koster idag 3399,- ny for 4 stk, og fjærene er vell 1399,- for alle 4. 3000,- for hele settet MED TÜV papirer såklart. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg