Gå til innhold

9x16 på Golf 2.

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på breiere felger. Og Brock B1 er felger jeg seriøst vurderer.

Bilen min har G60 skjermbreddere og plastikkskjermene er tatt ut, ellers er hjulbuene valset..

Holder det? Eller må jeg kappe mye i hjulbuene etc?

Hvor store dekk og hvilken profil er å anbefale på 9x16 felger?

Om jeg bytter ut felga, så må jeg selge de gamle..

4stk TSW Venom VX-1 16"x7,5" med 2stk Firestone Z40 205/45/16 forran og 205/45/16 bake (husker ikke merket, skal sjekke).

Hvor mye får jeg for dem?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på breiere felger. Og Brock B1 er felger jeg seriøst vurderer.

Bilen min har G60 skjermbreddere og plastikkskjermene er tatt ut, ellers er hjulbuene valset..

Holder det? Eller må jeg kappe mye i hjulbuene etc?

Hvor store dekk og hvilken profil er å anbefale på 9x16 felger?

Om jeg bytter ut felga, så må jeg selge de gamle..

4stk TSW Venom VX-1 16"x7,5" med 2stk Firestone Z40 205/45/16 forran og 205/45/16 bake (husker ikke merket, skal sjekke).

Hvor mye får jeg for dem?

Det må valses/kappes mye bak...

dersom du ikke har G60 skjermer foran (de er kappet orginalt) må du nok jobbe litt med forskjermene også...

kommer selvsagt an på hvor mye senket bilen er og innpress på felgene...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

9x16 eller breiere er ingen problem!!!Hvorfor vil du ha så store hjul da ??? Hvorfor ikke superbreie 14-tommere??? Synes det er råtøft,kanskje fordi jeg hadde det selv på gamlebilen min.

Hva slags motor står i den røde Golfen der forresten????? En liten søt cooler som stikker frem der......:)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

9x16 eller breiere er ingen problem!!!Hvorfor vil du ha så store hjul da ??? Hvorfor ikke superbreie 14-tommere??? Synes det er råtøft,kanskje fordi jeg hadde det selv på gamlebilen min.

Får ikke plass til bremsene da :) :) :) :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider