Gå til innhold

9x16 på Golf 2.

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by kay arne

ja det er noen helvetes store gjeng opprør på vinger om dagen, umulig og gå ut

hehe, kanskje like greit jeg ikke skal tilbake til hybelen der på to uker da :D

går vilt for seg der ja... :rolleyes:

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

har kanskje noen 9*16 på handa..men lurer: åssen går det med 9*16 uten modda hjulbuer og 40mm senking på en golf 2 (ikke gti) ??

burdte gå greit det?

GLEM DET!!

Det må valses

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk solgt Venom felgene mine jeg.

Så nå blir det nye felger. Det blir 9x16 garantert. Og jeg trur det blir Brock B1 med 215/40/16 dekk. Innpress er jeg ikke sikker på. Hvilket vil dere anbefale?

I skjermene mine er det ikke gjort så mye, skjermene er valset og det er satt på G60 skjermbreddere. Jeg trudde det var ganske god plass egentlig, ingen problemer med 7x16" med 205/45/16 dekk.

Men, her om dagen satte jeg på vinterfelgene mine. Et par Momo Racer 7x15" med 195/55/15 dekk og et par 20mm spacere bak.

Felgene gikk lett på osv, og bilen rullet osv.

En dag når vi tok bilen ut for å kjøre litt så merket vi at det subbet littegranne over humper. Så når vi fikk en person baki subbet det ganske mye, og med to subbet det konstant

Jeg sjekket litt, og det er den orginale skjermkanten som tar borti dekket, og denne ligger jo da skjult bakom G60 breddern. Så jeg må vel bare kappe den bort? Så mye at jeg akkurat har litt plass til å feste bredderen igjen? Må jeg gjøre noe inni hjulbuene da? Å må jeg gjøre noe i forskjermene? Annet enn å kappe den orginale skjermen der også?

(denne er i sendt som PM til noen som jeg -trur- har peil)

Her er bilde av bakdekket mitt, om dere ser litt etter så ser dere at det har subbet borti ganske mye..

post-481-13804851037799_thumb.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hawr kjøpt et sett med 9x16 felger ( av Blueboy) Decent Cup med 215/40 dekk på. Må ha spacere bak , 5 mm tror jeg skal holde. Bilen er senket 60/40 . Hvor mye må jeg gjøre med skjermene - holder det med å valse opp kanten som går in mot dekket ? eller må mer skjæres bort ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider