Gå til innhold

9x16 på Golf 2.

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Bilen er ferdig lakket i dag :) Skal sette ut noen bilder snart. Syntes det ble meget rått selv ivertfall :)

Men felgene var det verre med , det subber over alt.

Så må vel gå drastisk til verks med platesaks å klippe bort skerm kantene :/ ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Sonick

Bilen er ferdig lakket i dag :) Skal sette ut noen bilder snart. Syntes det ble meget rått selv ivertfall :)

Men felgene var det verre med , det subber over alt.

Så må vel gå drastisk til verks med platesaks å klippe bort skerm kantene :/ ...

Det hadde vel vært bedre å tilpasse skjermene til karrosseriet FØR du lakkerte vel??????!!!!!!!!!!!!!

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva folk skal klemme inn så helsikkes store og breie felger etter jeg.. hehe.. mener det måtte vært bedre å beholde litt kjøreegenskaper og div. men men..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en Golf 2 (cl) på 195/50/15 med 40mm senkesett og det subber på fartsdumper om jeg ikke kjører i 10km/t og hull o.l i veien med meg og en i passasjersete foran. Kjører jeg helt aleine går det greit med 20-25 km/t over fartsdumpene og hull o.l

Skal så seriøst valse til helga og sette på hjulbuelister.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg kjører en Golf 2 (cl) på 195/50/15 med 40mm senkesett og det subber på fartsdumper om jeg ikke kjører i 10km/t og hull o.l i veien med meg og en i passasjersete foran. Kjører jeg helt aleine går det greit med 20-25 km/t over fartsdumpene og hull o.l

Hva slags innpress er det på felgene dine? 195/50-15 skal normalt ikke subbe i det hele tatt på 7-15. Hjulbuelister hjelper ikke mot subbing, valsing gjør det.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Kamerat kjørte med samme dekk og felger og 80 mm komplett sett... Helt greit til du svingte max.....

Måtte bare kjøre pent om det var dårlig vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Hvis du hinter til at jeg ikke har harde nok dempere ?

Så er det nok ikke det som er problemet .... Den fjærer tilnermet ikke - gule koni som er teitet helt igjen ... Løsningen på subbingen er nok å skifte til krenknigs hammere fra en g60 fks .. da vil den ikke legge seg så mye over ved "sportslig kjøring" ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider