Flash Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har et problem.. Subben trøkker som bare det, men det høres veldi dårli ut.. Det høres ut som at du legger fingrene på elementet mens den spiller.. Komme liksom noen tappe lydar.. Den var ikkje sånn før.. Har prøvd begge spolane og det blei ingen endring.. Så har tydeli sprengt han eller noe sånt.. E det noen andre som har vert borti det samma med den subben? Og kor kan eg senda den til reparasjon? For den e jo alltfor god til å kasta. Har og prøvd andre subbar på forsterkaren så det e ikkje den det e noe galt med.. Takker for alle svar.. Den er blitt drevet med Audison Lrx 1400.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kommer det skrape lyder når du presser membranet inn?? høres ut som noe ligger innpå menbranet på baksiden, sjekk ledningene som går fra terminalen inn på spolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Takk for raskt svar.. Lager ingen skrapelyd når eg trykker på den.. Høres ut som at lyden kommer fra motoren, altså inni magneten.. Ledningane såg fine ut.. Tar ikkje borti noen plass. Men når eg tar den ut og inn så komme det ein liten lyd, men det høres ikkje ut som noe skrapelyd. Så må nok bare levera den inn. Eg kan vertfall ikkje se noe gale. Kanskje du veit kem eg kan levera den inn til? Og ka noe sånt kan kosta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har du kjøpt dem nye i butikk, så går du bare dit med dem.:) dette bør være en garantisak:) har de alltid vært slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kjøpte den demobrukt i 2001 trur eg det var.. Men den butikken e ikkje oppe å går lenger.. Men kan vel levera den der di selge Kicker. Ka koste di nye no? Lure på å få meg ein til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Glemte å si at di har ikkje vert sånn før.. Di har vert sånn i et par månar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg