Darkstar Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er det noen her som skal på Vårmønstring på Lagunen (Bergen) torsdag 5.mai? Noen som har med info med klokkeslett og slikt? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 skal nok dit ja, men har ikke noe mere info enn deg :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Les her: http://www.mkib.com/ Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Dette er ikke så lenge til nå, noen fra forumet som skal? Jeg og kameraet skal i hvertfall, og kanskje bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Oiii!! Så tidlig, trodde det var senere. Klart vi skal opp der, enten med eller uten bil. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Skall dit ja. Håper det blir bra ver. Siter FYYY 1122.. jeg småknuller litt på sauer..nam nam :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Må nok dit. Håper det ikke er så mye spoilerqueens i år :P Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Dette er ikke så lenge til nå, noen fra forumet som skal? Jeg og kameraet skal i hvertfall, og kanskje bilen ;) Viss jeg klarer å få ut motoren og inn igjen innen den tid så kommer jeg med tilsalgs lapp i ruten" :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 eg skal opp der. fekk det ikkje med meg i fjor. kom opp der når det var ferdig men fekk med meg "råningen" i rundkjøringen:) skal nok stille med min bil. håper eg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg kommer kanskje, spørs litt på været. Edit: Noen som har kart/veibeskrivelse til meg? Jeg er litt kjent i Bergen, men ikke noe mer enn det. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Skal ikkje "alle" på vårmønstringen då? Er jo fridag :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg kommer kanskje, spørs litt på været. Edit: Noen som har kart/veibeskrivelse til meg? Jeg er litt kjent i Bergen, men ikke noe mer enn det. eg er ikkje god å forklare men du kjører mot flesland flyplass. så kommer du til lagunen storsenter og der er det. sikkert vanslig å ungå da det vil være kø, masse folk og masse burning i ein rundkjøring viss det er fint vær:):):):) får håpe det i vertfall Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 eg er ikkje god å forklare men du kjører mot flesland flyplass.så kommer du til lagunen storsenter og der er det. sikkert vanslig å ungå da det vil være kø, masse folk og masse burning i ein rundkjøring viss det er fint vær:):):):) får håpe det i vertfall Jeg kommer sørfra på E39, er det mellom avkjørselen fra E39 og Bergen, eller mellom avkjørselen fra E39 og mot Flesland? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Du kommer altså fra Os? Nå må jeg jaggu tenke her :confused: Du må vel rett og slett kjøre mot flesland flyplass når du nærmer deg byn. Er jo ett virrvarr uten like av veier og avkjørsler oppi der, så noe nærmere forklaring kan jeg ikke komme med sånn på stående fot Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Før du kommer til Nesttun,ta til venstre i rundkjøringen ved Esso i Skjoldskiftet.Tror det er skiltet mot Flesland.Da kan du ikke unngå Lagunen Storsenter.Norges største...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg