Gå til innhold

Vårmønstring, Bergen torsdag 5.mai

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal på Vårmønstring på Lagunen (Bergen) torsdag 5.mai?

Noen som har med info med klokkeslett og slikt?

Torsdag ja!!! Faen eg har lyst å ta turen oppover, men ser ut for at eg ikke rekker det angry Kommer vel inn til stavanger på torsdag etter "jobbing" i havet. Satan og angry

VW Golf g60 Rallye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Torsdag ja!!! Faen eg har lyst å ta turen oppover, men ser ut for at eg ikke rekker det angry Kommer vel inn til stavanger på torsdag etter "jobbing" i havet. Satan og angry

Kjipt da! Håper det kommer mye gromt, og ikke bare det samme så en har sette de sistet årene... Kjekt med nye biler/prosjekter!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette organisert? koster det penger ? blir vi sent på teknisk kontroll av tilstedeværende politi ?

Er vel noen av det mest organiserte som skjer i Bergen. Koster 100 kr å stille ut og 60 kr å komme inn. Og hvis alle bilene hadde blitt sendt til teknisk kontroll hadde nok den kontrollen var til langt over helgen.

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har på forumet som skal stille ut på Vårmønstringen?

Værmelding ser jo ikke akkurat lovende ut for Torsdagen, regn og 8 grader.

Jeg skal inn i p-huset med celicaen. Forlater den der med en liten tilsalgs lapp i frontruta.

Merker om noen ringer i ettertid.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider