Rallyegolf Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er det noen her som skal på Vårmønstring på Lagunen (Bergen) torsdag 5.mai? Noen som har med info med klokkeslett og slikt? Torsdag ja!!! Faen eg har lyst å ta turen oppover, men ser ut for at eg ikke rekker det angry Kommer vel inn til stavanger på torsdag etter "jobbing" i havet. Satan og angry Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Torsdag ja!!! Faen eg har lyst å ta turen oppover, men ser ut for at eg ikke rekker det angry Kommer vel inn til stavanger på torsdag etter "jobbing" i havet. Satan og angry Kjipt da! Håper det kommer mye gromt, og ikke bare det samme så en har sette de sistet årene... Kjekt med nye biler/prosjekter! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Noen har på forumet som skal stille ut på Vårmønstringen? Værmelding ser jo ikke akkurat lovende ut for Torsdagen, regn og 8 grader. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvis det blir regn, så er det jo bare å gå under taket :) Det står jo en del biler der og Jeg hadde nok stillt hadde anlegget vært ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er dette organisert? koster det penger ? blir vi sent på teknisk kontroll av tilstedeværende politi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er dette organisert? koster det penger ? blir vi sent på teknisk kontroll av tilstedeværende politi ? Er vel noen av det mest organiserte som skjer i Bergen. Koster 100 kr å stille ut og 60 kr å komme inn. Og hvis alle bilene hadde blitt sendt til teknisk kontroll hadde nok den kontrollen var til langt over helgen. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg kommer kanskje, spørs litt på været. Edit: Noen som har kart/veibeskrivelse til meg? Jeg er litt kjent i Bergen, men ikke noe mer enn det. Du skal til lagunen: Link til kartet, så kan du zome og finne litt selv. Trykk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffeliten Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei. Ja, må jo selvfølgelig der. Fikk ikke vært der i fjor, så i år ankommer jeg og typen min i en gammel Audi80, med fett anlegg hellothere happyhappy Håper også selvfølgelig på finfint vær :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen har på forumet som skal stille ut på Vårmønstringen? Værmelding ser jo ikke akkurat lovende ut for Torsdagen, regn og 8 grader. Jeg skal inn i p-huset med celicaen. Forlater den der med en liten tilsalgs lapp i frontruta. Merker om noen ringer i ettertid. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ble jo meget bra dette! masse fete biler og noen mindre fete :) Noen som har bilder? "vil ha bilder" :rolleyes: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RåneKongen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Politimannen i rundkjøringen ødlagte alt når folk skulle ut, er jo høydepunktet med vårmønstringen når folk burner og sladder ut når alt er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rex@civic94 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som har hørt at det skal være uoffisielt treff på lagunen i kveld også? bare hørt noen rykter... :) synes d hørtes bra merkelig ut, så lurte litt liksom... Siter - Audi A4 B6 S-line 04mod X - Audi A4 95mod 1.8T X - Honda Civic HB 94 mod black pearl edition "Får i ulveklær!!" :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 masse folk sombrero.. var artig, politiet ødelagte jo endel når de stod der i rundkjøringa doh Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Et ord beskriver dette. HARRY ! Kjørte fra Haugesund og ble dirkekte skuffet .. 50 % av bilene hadde jo ingenting der inne å gjøre ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 skal jo være litt harry :roll: Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg