jettamaster Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Et ord beskriver dette. HARRY ! Kjørte fra Haugesund og ble dirkekte skuffet .. 50 % av bilene hadde jo ingenting der inne å gjøre ... skal være litt enig her. var der ca 2 timer og det eg hørte var den jævla rusingen av motoren til den sølvgråe hondaen nesten innerst i p-huset. einaste morsome var når det kom ein amrikaner forran han og begynnte å vise amrikanske muskler. da vart det stilt:):):):) men det var litt kjiipt med været Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var til tider heller plagsomt med all rusingen og den høye musikken. Hadde det ikke vært for at det regnet så mye så hadde jeg stilt meg utenfor. Selv hadde jeg to biler utstilt, Volvoen min og Mondeoen min. På standen til BMW klubben sto den noen jævlig heftige M3 er, en "rød" M3 som virkelig var et syn for øyet. "Bredeste M3 i landet" og det tror jeg, den var evig VILL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clinton Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var til tider heller plagsomt med all rusingen og den høye musikken. Hadde det ikke vært for at det regnet så mye så hadde jeg stilt meg utenfor. Selv hadde jeg to biler utstilt, Volvoen min og Mondeoen min.På standen til BMW klubben sto den noen jævlig heftige M3 er, en "rød" M3 som virkelig var et syn for øyet. "Bredeste M3 i landet" og det tror jeg, den var evig VILL!!! var fin den M3en ja..var grådig brei og :D Var ikke så dum den grå med 750hk heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 noen her som har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Her er mine bilder: http://home.no.net/anfth/index.php?id=101017 Jeg gadd ikke å sladde alle skiltene, så hvis noen har et spesielt ønske om at et skilt skal sladdes så får de heller si ifra. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 akkurat det med skilter syntest jeg du kan drite i når folk stiller ut bilen sin med skilter så må de tåle at bilder av bilen finner veien ut på internet. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Dagens high og low: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Dagens high og low: Hoho, pen stump det derre ja, men har du flere bilder enn de 2? kan ikke du legge bildene opp på evo siden din da? slik som du gjorde med -vårmønstringen 2004- ? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 han som har denne bilen, han var i skien og..på treffet der.. noen som vet hvem fyren er? er han fra skien,bergen eller midt i mellom?? hehe sykt fin bil hvertfall :) hadde ikke takka nei ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg