Gå til innhold

bil med skilter

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

godt mulig de er langt vekke..men hindrer ikkje for meir info:P hehe

er den eu-godkjent osv?

har du litt info om bilen å eventuelt skadene?

sleing ut med info du..meir til bedre ;)

hehe.. den skulle vist være eu godkjent, men da eieren før meg hadde pr skilt for å prøve bilen får så å regge den kolliderte han i en annen bil.. såe litt ødelagt er dn.. *HAR IKKE SETT BILEN ENDA..*

hørte snakk om at frontstykket, panseret, blinklys, hovedlykt, grill var gåen å vifta var gådd gjennom radiatoren.... å reg reima hoppa av.. å det er en b19a.. hehe... doh

jeg må bare hente bilen.. jeg skulle ha den som delebil egentli.. menne fikk høre at den skulle gå ann å fikse..

seff, får du med de delene du vel trenge, + en komplett b21a

menne som sagt så ver det meningen at jeg skulle ha den som delebil... sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. den skulle vist være eu godkjent, men da eieren før meg hadde pr skilt for å prøve bilen får så å regge den kolliderte han i en annen bil.. såe litt ødelagt er dn.. *HAR IKKE SETT BILEN ENDA..*

hørte snakk om at frontstykket, panseret, blinklys, hovedlykt, grill var gåen å vifta var gådd gjennom radiatoren.... å reg reima hoppa av.. å det er en b19a.. hehe... doh

jeg må bare hente bilen.. jeg skulle ha den som delebil egentli.. menne fikk høre at den skulle gå ann å fikse..

seff, får du med de delene du vel trenge, + en komplett b21a

menne som sagt så ver det meningen at jeg skulle ha den som delebil... sombrero

okej..sleng opp bilder da, om du kan når du he fått den??

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider