Gå til innhold

Golf 3 meet?

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare lufter ut tanken på et Golf 3 meet en eller annen gang.

Hadde vært artig å møtes en gjeng med 3ere engang og.. UTEN snut! hehe

Bare et forslag!

Støtter det forslaget sterkt :) Men det var det å få proto, Golf 3 GTD Spec, vr6r, mono, B.T.i og resten til lands til å komme tilbake igjen da, blir kanskje langt for dem å kjøre når flesteparten bor på Østlandet :) Eller hva sier dere folkens?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller sterkt på et 3'er treff, hadde vært morro :)

Men det er jo plass som er det vanskelige å bestemme.. lillestrøm er jo 50mil fra meg, så det er et stykke å kjøre.. Prøve å prioritere det så det ikke blir så langt for oss alle, midt i mellom på en måte:)

En plass med mulighet for overnatting osv:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller sterkt på et 3'er treff, hadde vært morro :)

Men det er jo plass som er det vanskelige å bestemme.. lillestrøm er jo 50mil fra meg, så det er et stykke å kjøre.. Prøve å prioritere det så det ikke blir så langt for oss alle, midt i mellom på en måte:)

En plass med mulighet for overnatting osv:)

henger på den!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt kult med "i-fart-photosession-på-veien" :) Spørs hvor mange interisserte som er villig til å møte opp da? :)

Kunne vært kult det, prøvde såvidt under kolonnen vår, tok bilde av bilen foran og bak, men kjørte jo samtidig på litt svingete vei, så ble dårlige bilder ;) Så hvis jeg vingla eller det blinka inni bilen min så var det grunnen

Hadde nok blitt bra om co-pilot/kameramann ikke hadde dratt på byen istedenfor

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter det forslaget sterkt :) Men det var det å få proto, Golf 3 GTD Spec, vr6r, mono, B.T.i og resten til lands til å komme tilbake igjen da, blir kanskje langt for dem å kjøre når flesteparten bor på Østlandet :) Eller hva sier dere folkens?

Mye lettere for meg hvis dere kommer nordover, til f,eks Bodø:D, eller enda bedre; ta turen til Mo i Rana(Midt i Norge) i forbindelse med Sommertreffet på Acr.. Da får dere muligheten til å kjøre på Norges beste bane;)

Uansett så er det en bra idè, uansett hvor mange som kan komme:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært kult det, prøvde såvidt under kolonnen vår, tok bilde av bilen foran og bak, men kjørte jo samtidig på litt svingete vei, så ble dårlige bilder ;) Så hvis jeg vingla eller det blinka inni bilen min så var det grunnen

Hadde nok blitt bra om co-pilot/kameramann ikke hadde dratt på byen istedenfor

Fikk aldri hilst på deg jeg, får ta det en dag ;) Men så på de svarte felgene dine da, hehe..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri hilst på deg jeg, får ta det en dag ;) Men så på de svarte felgene dine da, hehe..

Så litt etter hvilken av bilene som var din, var ikke helt sikker, sto jo et par svarte borterst.. Og du var jo i bilvasken når jeg kom til Kjeller.. Vi får ta det en annen dag ja.. Forhåpentligvis har jeg mer å vise frem enn bare felgene da :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt etter hvilken av bilene som var din, var ikke helt sikker, sto jo et par svarte borterst.. Og du var jo i bilvasken når jeg kom til Kjeller.. Vi får ta det en annen dag ja.. Forhåpentligvis har jeg mer å vise frem enn bare felgene da :)

Var to svarte ved siden av den grønne til Mandel, min og Maroc sin.. Jeg hadde emblemfri grill og Maroc hadde GTI grill :) Stod også "grandma-look" på vinduet mitt;) Neeeida, hehe..

Jeg stiller opp uvansett.

Fikk aldri hilst på deg heller..men så både deg og bilen da, men ikke under nærmere oppsyn..synd! Derfor passer det så jævlig bra med et Golf 3 meet snart ;)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider