Gå til innhold

Golf 3 meet?

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Var to svarte ved siden av den grønne til Mandel, min og Maroc sin.. Jeg hadde emblemfri grill og Maroc hadde GTI grill :) Stod også "grandma-look" på vinduet mitt;) Neeeida, hehe..

Fikk aldri hilst på deg heller..men så både deg og bilen da, men ikke under nærmere oppsyn..synd! Derfor passer det så jævlig bra med et Golf 3 meet snart ;)

Kan ikke huske jeg hilste på deg heller. var så morro med kolonna å sånn, så det må vi få til igjen snart!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke huske jeg hilste på deg heller. var så morro med kolonna å sånn, så det må vi få til igjen snart!

Du så kanskje en svart Golf som bare dura forbi i tunnelen? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...hadde så lyst til å lede litt, hihi.. :titties: Sorry alle fartsdumpene ass folkens..

hehe, helt greit det, for jeg hadde ikke snøøring på hvor i pokker jeg var.. hehe så bare skilt mot lørenskog jeg.. :D

dumpene vakke no prob :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det var dritkult å få lede kolonna ass :) Fikk sjokk da jeg kom til Metro...selv for en Oslo-kar, kanskje dere også? Det var tilstander..:)

jeg så bare noen politibiler og en vegvesen bil med en gang, å sa til de som satt på " hva i helvete skjer her a?" kom litt lengre bort så jeg mætti biler og fler purk, " dæven steike, detta blir fett, trodde ikke det sku være så mange jeg " sa jeg da vi kjørte inn.. hehe

Hadde lissom håpa vi 3r gutta hadde fått plass oppe der alle bilene sto jeg men.. hehe

hadde det gøy læll vi!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg ikke skjønte hvorfor vi skulle ha det på Metro av alle plasser, huff, men sååå mange biler da! :)

Må få organisert noe Golf III meet når det blir litt varmere i været og ta en photosession på veien, kolonnekjøring hvor det måtte ønskes, snakke sammen og bli kjent med hverandre :) Men det spørs jo hvor mange som stiller opp på dette da...

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg ikke skjønte hvorfor vi skulle ha det på Metro av alle plasser, huff, men sååå mange biler da! :)

Må få organisert noe Golf III meet når det blir litt varmere i været og ta en photosession på veien, kolonnekjøring hvor det måtte ønskes, snakke sammen og bli kjent med hverandre :) Men det spørs jo hvor mange som stiller opp på dette da...

enig der oleeeeeee :D hehe

Kjørebilder hadde vært fett på 4felt inn mot oslo.. hehe :D

men men, nuh stikk jeg te hamar å jobbe!

Watch out criminals! :D :D :D

:rolleyes: :rolleyes:

Im bækk i morra

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man får som sagt prioritere treffet litt, ikke bare ta et så fort som mulig. Må tenke litt på de som bor et stykke unna og på de som kanskje jobber på helg av og til og ikke får muligheten til det men vil gjerne... Ta det når varmen kommer og man får kvilt seg litt etter helgas kjøring, ikke alle som kjørte like langt og mye som meg på en helg sikkert ? :P Må få opp igjen okonomien, er ikke billig å kjøre fort på E6 hjem, og shoppe på torshov, biltema, bilxtra for å få i gang stereo prosjektet igjen ;) ble nåre tusen ut i helga ;)

Fikk litt sjokk på streetmeeten i helga, var på en måte fast and furious aktig, politihelikopter, purk over alt og masse fete biler ;)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider