Gå til innhold

Golf 3 meet?

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel komme med alternativer og ta en avstemning, men husk.... Tenk på hvor folk bor :)

Ikke i Oslo, det blir for langt for mange. Da det litt nærmere midten:) Ikke for at dere skal komme hit opp nei, men f.eks så det blir ca. like langt for oss alle.. :)

Kom med forslag/tips og lignende om folk har lyst til å treffes og sosialiseres, og eventuelt når vi skal ta et Golf III meet..:) Blir vel en plass i midt-Norge da isåfall, slik at det blir like langt;) Hehe.. olehenri, være arrangør? Du som starta tråden... :rolleyes: Hehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med forslag/tips og lignende om folk har lyst til å treffes og sosialiseres, og eventuelt når vi skal ta et Golf III meet..:) Blir vel en plass i midt-Norge da isåfall, slik at det blir like langt;) Hehe.. olehenri, være arrangør? Du som starta tråden... :rolleyes: Hehe..

Synst nesten det må være en plass der det går an å cruse gjennom i en lang rekke med 3ere :) en plass der vi kan sitte å ta en matbit å snakke osv..

Kanskje bare mine oppfatninger om dette :P

Er mange fine plasser her i midt-Norge, men avstander fra folk kan bli litt væl voldsomme.. Som f.eks Tr.heim, Ålesund osv.. Jeg er ikke så flink i geografi så jeg kommer ikke på så mange plasser akuratt nå:P får tenke igjennom senere:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

...ja, noen som har tenkt no mere på denne tråden? Tenkte jeg bare skulle lufte den litt mer, nå som sommeren begynner å nærme seg :) Men det blir vel kanskje ikke aktuelt i ferien, da mange skal bort og ikke kan møte opp?! Må nesten bli ved "skoleslutt" eller noe i den duren...?

Forslag? :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja, noen som har tenkt no mere på denne tråden? Tenkte jeg bare skulle lufte den litt mer, nå som sommeren begynner å nærme seg :) Men det blir vel kanskje ikke aktuelt i ferien, da mange skal bort og ikke kan møte opp?! Må nesten bli ved "skoleslutt" eller noe i den duren...?

Forslag? :)

Bare sett opp en dag for min del, så får jeg se om jeg har tid..

MÅ jobbe hele sommern.. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett opp en dag for min del, så får jeg se om jeg har tid..

MÅ jobbe hele sommern.. :(

Jobber for det meste sommeren selv jeg...er vel mange andre her som skal det eller reise på ferie..:) Men når passer det folk må nesten ta en avstemning for, men når og hvor veit jeg ikke...

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber for det meste sommeren selv jeg...er vel mange andre her som skal det eller reise på ferie..:) Men når passer det folk må nesten ta en avstemning for, men når og hvor veit jeg ikke...

Jeg må bare vite en dato hvertfall..

Veit aldri når jeg må jobbe og slik så må se ann når en dato er satt..

Skal også jobbe 9 uker i strekk i sommer.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jaaa, tenkte å blåse denne topic'en til live igjen...siden mange er på sommerferie, har sommerjobb eller hva det måtte være.. Virker som muligens 3 stk skal selge bilen sin nå, og da blir det ikke mye til meet altså, hehe.. :boxing

Hva syns dere folkens..?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min skal selges som skrevet i signatur, men det vil jo ikke si at jeg reiser fra dere :) Har en bil ståendes å vente til jeg får solgt min, som selvsagt er en golf 3 det også så meg blir dere ikke kvitt :driving

Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider