Gå til innhold

Golf 3 meet?

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn

Reiser jeg så blir det ikke langt! hehe..

Corrado G60 frister no så hinsides.. Golf G60 syncro oxo..

:pray

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Reiser jeg så blir det ikke langt! hehe..

Corrado G60 frister no så hinsides.. Golf G60 syncro oxo..

:pray

Du og dine planer ass, hehe..:D

Men hva blir det til folkens? Må da få til noe før alle sammen sier takk for seg og drar vel..?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn

Liten smakebit på hva jeg forhåpentligvis vil komme cruisene med :)

snsnsn.jpg

Må bare finne en seriøs kjøper på min, ikke pare prattryner :)

Jeg har tatt 3 ukers ferie fra og med 18. juli, så da er jeg villig til det meste :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og dine planer ass, hehe..:D

Men hva blir det til folkens? Må da få til noe før alle sammen sier takk for seg og drar vel..?

hehe.. jeg veit.. blir like oppgitt som alle andre...

jeg sku ikke hatt lov til å ha bil! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på Mjøsmeet i Hamar nå førstkommende lørdag, rundt 20-tida? :) De som vil kan jo slå følge...så blir det en liten Golf kolonne oppover, eller noe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på Mjøsmeet i Hamar nå førstkommende lørdag, rundt 20-tida? :) De som vil kan jo slå følge...så blir det en liten Golf kolonne oppover, eller noe..

Dere får ta turen,satser på god vær og masse gromt å se på. Det begynner kl 20.00,og jeg sammen med en gjeng fra Hamar kommer til å være der tidlig og "ta i mot folka" hehe.

kom igjen gutta,så kan vi lines 3`rne evt, men på den betingelsen at vi blir MAAANGE!!! kan holde av plasser jeg,bare si fra hvor mange som er med!! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider