Gå til innhold

går 195 dekk på 8" felg?

Ranger emnet

quattro_mannen

Anbefalte innlegg

Noen mener det ser teit ut når dekka blir strekt, andre mener det ikke.

Vil ikke sammenligne det med en alu.vinge, men det er fordi jeg syns det kan være kult.

Men i dette tilfelle vil det ikke se så veldig strekt ut, som vi ser på bilde, men det skal da passe på bilen uten at det subber for mye.

Jeg skal antagelig ha 175/50R13 på 7x13" felg til kadetten min. Det blir ikke så strekt at man ser det, men profilen blir god og lav så det ikke kommer til å subbe når jeg for senka bilen.

Og når vi er inne på dekk, noen som vet om det er noe spesielt med 175/50R13 Pirelli P7F dekka? Tenker på om målestokken demmes er annerledes, for det ser absolutt ikke strekt ut på mine 7x13" revolution felger. Kommer bilder etterhvert om jeg finner den dritten til å overføre bilder fra kamera,hehe.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk har peil her....kommer vel til å falle av stolen når jeg kommer med 225/40-14 på 10" hjula mine da....It`s all about attitude. sombrero

225/40-14 på 10" blir fett!!! Litt off topic, men hvor har du kjøpt Schmidt felga din, har lyst på det jeg og, men finner ingen som selger dette i Norge...

06-Golf V 1,9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225/40-14 på 10" blir fett!!! Litt off topic, men hvor har du kjøpt Schmidt felga din, har lyst på det jeg og, men finner ingen som selger dette i Norge...

Jeg var så heldig å snuble over de på finn.no faktisk. Ingen som selger de i norge, må importere fra tyskland. http://www.german-wheels.com/

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å snuble over de på finn.no faktisk. Ingen som selger de i norge, må importere fra tyskland. http://www.german-wheels.com/

Vurderer 265/35 eller 40 r15 på 7x15 felgene mine.

dette blir vel ikke akkurat strekking

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider