Gå til innhold

ØK: Sveiser :P

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hei!

Må sveise litt på Golfen, og det er ting jeg ikke har særlig lyst til å gjøre selv.

- Motorfestet må flyttes et hakk bakover

- Bakplata skal byttes til bakplate med smale lykter

- Ene gulvplata ved passasjerens bein skal byttes pga. rusthull

- Også muligens det blir litt annet småtteri

Er det noen her som har en liten tanke om hvor mye et sveiseverksted tar for denne jobben? Må forberede meg om det er 3000,- eller om det er 15.000,-

Eller om noen her kanskje jobber som sveiser og har lyst på litt arbeid på fritiden? :rolleyes:

Blir nærmere sommeren / i sommer da.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si en ting, å det er at du BØR VIRKELIG få noen til å gjøre dette på fritiden :) på verksteder er slik arbeid svindyrt. Har du ingen bekjente som er sveiser/oppretter/flink til å sveise? Eller en bekjent av en bekjent? :)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... hehe.

Kjenner desverre ingen som kan sveise... kan sveise litt selv, men har ikke lyst til å begi meg ut på dette da det er ganske store saker. Og motorfestet er jo litt viktig at sitter ordentlig.

Såå, ingen her som har et sveiseapparat, som kan sveise, har litt for mye fritid, har plass til å sveise, og har lyst til å tjene noen slanter?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr. time ja... hvor mye tror du de tar?

Tar ikek vanlige verksteder oppimot 800,- timen?

La oss si det da, det kan da ikke ta mange timene å sveise inn et nytt feste, bakplate og gulv...

Er jo bare kapp og sveis...

Om det ikke blir mer enn 3000,- så er jeg glad.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1