VolvoTore Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ...Men ta av tanken på bilen!... Hvorfor det? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hvorfor det? fordi det bare er sånn, lærerene sier det kan ta fyr i tanken......men så lenge det ikke blir sveiset noe i nærheten av tanken så ser jeg ikke noen grunn for å ta den av men læreren er ikke enig :p Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Tanken er tom men, den skal av uansett :) Kanskje jeg skal ta kontakt med en skole i nærheten... er jo ikke noe sak å frakte den rundt om kring på henger så. Hvordan er det å sveise motorfestet der? De har jo ikke fagbrev enda så de kan vel ikke gi garanti for arbeidet som jeg kan dokumentere for biltilsynet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Biltilsynet trenger da aldri å vite om at noe har vært sveist de, skal du sveise noe under bilen så er det sikkert lurt å gjøre det før de finner feilen. Etter du har sveist så kan du male på med litt svart lakk/tectyl/sement/grus blanding;) Skjuler mye det!:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ja, det er greit. Gulv og bakplate er ingen sak... Men motorfestet må flyttes bakover, og det er jo greit å få dokumentert. Bilen er originalt en 1.1 liter, og for å få i andre motorer enn 1.1 og 1.3 må festet flyttes, og det vet de nok om på Biltilsynet... tror jeg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Trenger ikke en sertifisert sveier for å sveise noe av det der nei... Skal du ha en bedrift te å sveise det der for deg så kommer d te å bli no innihelvettes dyrt, gjør det selv eller en som har sveisa litt før... Biltilsynet krever ikke papirer på det der ihvertfall... Gjør skikkelig arbe så ser han det ikke engang. Bare å tectylere over... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerAudi=) Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Trenger ikke en sertifisert sveier for å sveise noe av det der nei...Skal du ha en bedrift te å sveise det der for deg så kommer d te å bli no innihelvettes dyrt, gjør det selv eller en som har sveisa litt før... Biltilsynet krever ikke papirer på det der ihvertfall... Gjør skikkelig arbe så ser han det ikke engang. Bare å tectylere over... Enig der du :titties: det e ikke sån at det må vær setifisert men e jo en fordel at den som ska sveis det gjør det orntlig....det e jo trosalt e ei stor påkjenning på di festan...å få det gjort på ei skola trur eg bli dålig sårt....det beste har vært vest du har funne nån te å gjør jobben på fritia...di tar ca.700kr timen på et verksted men du må jo betal før det di bruka å det e jo ikkje akkurat bellig før di ska jo å tjen på det....men det e bedre å betal før en orntlig jobb en at nå skoleleva ska kløtsj i hopen før så å slip bort halle sveisen............... doh :men du ser nu sjøl: Siter Stian doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 700,- i timen ja... hm. Har funnet en som tar 200,- timen... :) Skal bare skaffe delene jeg trenger så kan han gjøre det i sommer. Så da må jeg bare finne en bakplate med smale baklykter. Er visst vanskelig. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerAudi=) Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 700,- i timen ja... hm.Har funnet en som tar 200,- timen... :) Skal bare skaffe delene jeg trenger så kan han gjøre det i sommer. Så da må jeg bare finne en bakplate med smale baklykter. Er visst vanskelig. Bra fø deg det da.. :) Siter Stian doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerAudi=) Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 700,- i timen ja... hm.Har funnet en som tar 200,- timen... :) Skal bare skaffe delene jeg trenger så kan han gjøre det i sommer. Så da må jeg bare finne en bakplate med smale baklykter. Er visst vanskelig. Bra før deg det da.. :) Siter Stian doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg