ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Har noen hørt om Per Kjølsrud?? Han hadde en Chevelle som dro no ******!! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Det er ikke et navn som er kjent i dragracingmiljøet i allfall. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jo, han er litt kjent skjønner du.... Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by ccb Jo, han er litt kjent skjønner du.... Vet du når han kjørte, og i hvilken klasse? Det er første gangen jeg hører navnet, og jeg kan ikke finne navnet i noen lister de siste årene. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Lenge siden han kjørte dragrace, ca 10 år siden... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Ja, jeg sa ikke noe om når han kjørte da...sorry folkens Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Originally posted by bjaa Lenge siden han kjørte dragrace, ca 10 år siden... Da forstår jeg, for 10 år siden var jeg mest opptatt av MC, og stillte meg i pølsekø når gatebilene kjørte. :) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Hehe...skjønner:D Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg