Bauer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Heisann alle sammen, Jeg er akkurat blitt medeier i en hytte beliggende nær Kragerøskjærgården. Jeg disponerer hytta i mai, juni og august. Siden jeg ikke har muligheten til benytte hytta tilbyr jeg dere å leie den. Hytta ligger, som dere ser på bildet, høyt med en fantastisk utsikt. Prisen for en uke er 2000,- (skikkelig røverpris!) Er det noen som er interessert er det bare å si fra...........først til mølla osv. HER kan dere se et bilde av hytta! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 hehehehe.. lol lol.. jeg KJØPER den jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 jeg bærer ikke opp drikkevarene dit!!! :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by borabora jeg bærer ikke opp drikkevarene dit!!! :) Kan bære dem opp for deg jeg hvis du kommer med dem!! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by NoLimit Kan bære dem opp for deg jeg hvis du kommer med dem!! lol Spørs om hytta tåler alt vel.... Et vindkast og alt til hælvete.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 jævlig enkelt å komme inn døra da. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg