ultimateVW Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Endelig har golfen blitt litt bedre. Skrudde av bensinfordelereren d så ut som d der "stemplet" satt fast under. Gjorde også rein den tingen som ligger bak filterboksen. Noen som vet hva den heter?. Det var iallfall endel olje i den.. Satte alt på plass og startet opp. Den drar mye bedre nå men fikk ett problem med at motorn går opp og ned på tomgang. Ligger å pulserer mellom ca 800-1300 rpm. Har ikke hatt dette problemet før. Tomgangsmotorn går (lager suse lyd når man setter på tenninga). Tviler på at den er defekt da jeg ikke har vært borti den når jeg pella på de andre greiene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Endelig har golfen blitt litt bedre. Skrudde av bensinfordelereren d så ut som d der "stemplet" satt fast under. Gjorde også rein den tingen som ligger bak filterboksen. Noen som vet hva den heter?. Det var iallfall endel olje i den..Satte alt på plass og startet opp. Den drar mye bedre nå men fikk ett problem med at motorn går opp og ned på tomgang. Ligger å pulserer mellom ca 800-1300 rpm. Har ikke hatt dette problemet før. Tomgangsmotorn går (lager suse lyd når man setter på tenninga). Tviler på at den er defekt da jeg ikke har vært borti den når jeg pella på de andre greiene. kan være falskluft? eller vakumregulatoren.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ok.. Vakumregulatorn er det den som sitter bak luftfilterboksen?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg