titaniuM2k4 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Heisann.. Har tenkt å lakere de svarte listene på dørene samme farge som bilen.Mye koster det ca?? må nok slipes og grunnes og greier. men er jo ikke store listene! Noen som har gjort dette eller vet enc a pris? MVH Stian Magnussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg skal gjøre dette i morra faktisk..:) Jeg demonterer og sett alt sammen igjen selv, det er 6 lister rundt bilen som skal lakkeres.. Vet ikke helt hvor mye jeg må betale enda, men trur det kommer på rundt 2 laken. Skal gi mer nøyaktig tilbakemelding når jeg får "kvitteringa" ;) Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titaniuM2k4 Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Okay!! den er god. var det vannskelig å ta av kanalene?? bruke bare en skrutreker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vet ikke åssen det er på bilen din, men hos meg så var dekselene på siden av bilen bare lima fast.. så de dro jeg rett og slett bare av. De på front og bakfanger var klipset fast, så tok av fangere og bare klipsa de av. Var ikke noe sak, tok bare 20 minutter. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipper Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hva slags lim skal du bruke å lime listene på igjenn, driver med selv, er ikke sikker på hva jeg skal bruke... :rolleyes: Siter VW Golf 2 86 mod. 16" OZ Racing GTI Stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 en kamerat av meg hadde lim som er til dette liggende. er ikke sikker på hva det heter, men du får kjøpt lim som er spesielt til dette hos de fleste forhandlere trur jeg. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titaniuM2k4 Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvordan er det å ta av disse listene? er redd for å ta i får hardt men er det noe fare? skal det bare røskes av?? MVH Stian Magnussen Opel astra 1999 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragonfire Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 anbefaler å være litt forsiktig i første omgang,så du ikke tar lakken på døra...og som sagt før her,noen er bare limt eller festa med sterk dobbelsidig teip mens andre har klips,som oftest i plast.noen har også en kombinasjon,som på min vectra. de plastklipsa har lett for å ryke om en røsker i for hardt(generelt),koster sikkert ikke stort for nye,men surt for det. lykke til! Siter Opel Vectra stv. 1.6 16V http://www.bilforumet.no/prosjektforum/203077-opel-vectra-stv-langtidsprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg