Gå til innhold

Twinflower: Ford Mondeo 1995 - Forbedringsprosjekt

Ranger emnet

twinflower

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste siden forrige gang jeg postet her, og man, er det lenge siden? Pen montering av RS-kittet, jeg synes Mondeoen din kler det skikkelig godt! Ellers ser vi gjerne på den lysmonteringen flere ganger, så bra er det! Fet tråd, lykke til videre!

Blir det forresten noen julegave på Mondeoen da? :crazysant

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysmontering blir det mye mer av, siden jeg skal bestille nytt interiør. Stock altså, for jeg har så godt som ødelagt det forrige med den mislykkede lakkingen.

Og forresten, hvilket RS-kit? Er Millenium-kit på denna øsa her :p

Blir ikke julegave nei, men dukker inn noen tusener i februar, så da blir det fart i sakene!

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysmontering blir det mye mer av, siden jeg skal bestille nytt interiør. Stock altså, for jeg har så godt som ødelagt det forrige med den mislykkede lakkingen.

Og forresten, hvilket RS-kit? Er Millenium-kit på denna øsa her :p

Blir ikke julegave nei, men dukker inn noen tusener i februar, så da blir det fart i sakene!

Oopps. My bad, var så mange Mondeo-prosjekter med RS kit her... Hehe. Nyyyydelig kit da!

Hva var det som herpa interiør-lakkeringen din egentlig? Jeg prøvde meg på noe av det samme, ble dritfornøyd jeg... Husk, at hvis du vil ha metallic, eller i bilens farge, er det best å få det gjort profft, men hvis du bare skal lakke sort eller noe, blir det bra med spray-boks...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. jeg fikk et innfall og skulle prøve med sølv.

Dysene på spray*boksene* var dårlig, så resultatet ble .. minst like dårlig.

Til slutt ble jeg så sint at jeg kverket noe plast med varmepistolen :p

Haha! Konge! Hvor mye interiør har du bestilt, a? Hele dashen, seter og alt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider