Gå til innhold

Twinflower: Ford Mondeo 1995 - Forbedringsprosjekt

Ranger emnet


twinflower

Anbefalte innlegg

jeg handla meg netopp nye felger.. endte opp med TSW Volcano (hyper black)

Synes de passer veldig bra til bilen.

 

17" 215 40 :boxing

 

;)

 

 

Disse?

TSW-VOLCANO.jpg

 

 

http://www.big-wheels.no hadde en bra felgpakke jeg likte, men den er borte nå. Litt irriterende. Noen som vet om noen andre steder man får gunstige felgpakker?

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, det er selvsagt planen, men mange andre ting må skje først. Red/green-stuff skivepakker forran og bak koster fra 5000 kroner og oppover, pluss montering og slikt.

 

Jeg likte forresten veldig godt felgene jeg også.

Det blir vel 10500 kroner med dekk, men om jeg godsnakker litt med onkelen min og får han til å ta det på firmaet, så blir det uten moms og 8000 kroner ca.

 

Det kan jeg leve med.

Hva med blå calipere forresten?

 

Hot or Not? Skal jo matche resten av det blåe i interiøret og motoren

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om angel eyes?

Jeg vet at man enten a) Hater de, b) Elsker de, eller c) Synes de kun hører hjemme på BMW.

 

Siden jeg får hovedlykter nede på frontfangern min, så tror jeg at jeg hadde likt å ha blue vision-pærer der. pg angel eyes oppe på de vanlige hovedlyktene.

 

De ser iallefall slik ut:

7a_2.JPG

 

De selges på ebay, http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21654&item=4561823652&rd=1

 

Prisen er 119 pund, og etter litt mailing så fant jeg ut at de likevel sendte til Norge for 40 pund ekstra. Altså i underkant av 1850 kroner ferdig tilsendt uten norsk moms og fortolling. Det er da ikke så gale, er det?

 

Og helt ærlig, jeg vil heller bli hatet enn gjespet av :p

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du vil ha større bremser foran har jeg jo noen mondeo v6 kalippere til overs.. med spacer 3mm spacer og kalipper fra mk3 mondeo kan man da smelle på 300mm skiver fra focus st170 for eks.. :popcorn

 

 

Hyggelig av deg. Jeg skal ta kontakt når jeg kommer til bremseskiver på to-do-listen min jeg. Lakkering, bulkretting, dempere, anlegg og noe annet tjafs står foreløpig over på listen. Faktisk har jeg ikke startet motoren siden april en gang.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår