Furious85 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var på streetmeet i helga og var en ev de svært få "måtte" legge igjen litt gummi på metro... Det var en E30 M3 foran meg og jeg i min trimmede E30 325 (merket med "3??") som holdt på samtidig... Det jeg la merke til mens vi holdt på som værst, var at det blitset og ble filmet osv,osv.... Er det noen her som har sett noe til disse bildene\filmene?? Skulle så gjerne sett hvordan det så ut utenifra.. hehe Send meg gjerne en mail.... nicklas85@yahoo.no Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 puta madre ja niclas se hva jeg leter fram :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg og vil se! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg