Sky_racing Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Såg en Blåe GTR kjørte fort forbi meg på hundvåg brua i natt ca et tiå. Den gikk så fort at eg ikkje klarte å sjå ka den var. Men såg ut som en R34 onfiredevi . ikke sikkert. Den kan vær den R32. Men den bråkte som FAEN!!! någen som veit om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Såg den samme på bybruna og igår i 6 tidå.. Men va ein skyline r34. det tror vertfall meg å ja9` :) Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Og ryktene sier at det skal være 800hk i den. Men det er jo bare rykter da. Er også kommet en til sølv i distriktet. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw med lyd i Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Og ryktene sier at det skal være 800hk i den. Men det er jo bare rykter da.Er også kommet en til sølv i distriktet. e en di kallle galden, e en kompis , bor elle bodde på lura, jobbe på nissan på vibemyr, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg