Gå til innhold

Dette prosjektet trenger jeg hjelp til... BYGGING AV SIERRA BÅT!!!

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det du faktisk må gjøre er å lage et slags katamaran skrog eller ta en jolle som har sånn skrog å sette sierraen oppå alt av greier må støpes i glassfiber. så kan du jo slege på et helvetes stor scooop for å få luft til motoren da. men hvis du ikke begynner å gjøre no så blir d ikke gjort noe heller.

hadde hvert 10000000 i kult hadde du gjort d men som alle andre tror jeg d blir mere bla bla en skru skru. så lykke til.

mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

båt prosjektet er lagt på hylla... :( har solgt sierraen min.. fikk 10X prisen jeg gav for den :p

har også desverre solgt asconaen min, så blir ikke noe båtbygging av den heller ... men skall prøve å få tak i en liten bil etter sommeren , og fortsette prosjektet i løpet av vinteren for å ha noe klart til NESTE sommer, . så har jeg nesten et år på meg på å lage noe sjikkelig gøy noe :)

for å si det sånn.. noen her sier det kommer ikke til å bli noe av , men har seriøse planer om å lage noe gøy... :)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link til en side om en Citrofil nederlender som har tatt en gammel CX-break 2400i og bygget om til båt.

Amfibie-CX

IngKogni2

79' CX Athena m/25 Turbo-D og GTI-kasse

*Bruks-glis*

80' CX Athena i orginal stand og 85.000 km!

85' CX 25 GTI Turbo (serie 1) *Tilnærmet strøken sommerbil med 62.000 km!*

89' TRD Turbo Break *fjellvegg-offer, og nedgradert til donor...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider