Gå til innhold

Dette prosjektet trenger jeg hjelp til... BYGGING AV SIERRA BÅT!!!

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Er fullt mulig og bygge båt av Sierra, noen kamerater av meg som bygde en i fjor sommer faktisk! Men om det var noen stor suksess kan jo diskuteres da... Motoren går hvertfall ikke lengre for og si det sånn ;) De laget skovler på sin, kappet taket og tettet med silikon og sveiset. De laget en ramme rundt med noen store tønner for og få det til og flyte...

hvorfor røyk motoren?? må jo tette, og lage luftintak på panseret istede.. tette alt under og sånn...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

just say the word så e e mæ å bygge!!! vi kan bruk dn som festbåt! burde gå nån kassæ øl over tell ssj og så ut på watern! *fliræ* men dæ e jo så absolutt muli ;)

e har faen ikke turt å kjør te ssjøen.........

å d ha jo tatt faen me så fette lang tid over at e ha ikke søtte ved styringa....;)

nei, da e d nok beire mæ en vanli båt.. doh

e ha sekkert bærre komme te å prøvd den utover fjorn MÆ EN REDNINGDBÅT ved sia... e vell bærre ha en bil så flyt... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre hva slags front fanger det er på den sierraen? plz svar

Det er en Nissan Primera front... fett, ikke sannt...??

drit stilig!!

jeg bygde tråkkemaskin av 81fiestaen min........

hehe.. sånn di bruker i slalombakker og sånn.. ??? Fett!! har du noen bilder??

hvis du skal lage skovler på den bør du hvertfall sveise sperre, hvis ikke kan du risikere at den bare går rundt og rundt...

ikke dumt nei... hehe... ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bilmotor vil jo ikke holde i en båt noe lenge uansett..Da må den ivertfall mariniseres først..f.eks radiator fungerer ikke i båt som i bil..

Se for deg en båtmotor, som jobber med ja si et turtall på 3-4000 i timesvis..så tenker du for deg at du ruser sierran opp i 4000 rpm og lar den stå i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bilmotor vil jo ikke holde i en båt noe lenge uansett..Da må den ivertfall mariniseres først..f.eks radiator fungerer ikke i båt som i bil..

Se for deg en båtmotor, som jobber med ja si et turtall på 3-4000 i timesvis..så tenker du for deg at du ruser sierran opp i 4000 rpm og lar den stå i timesvis.

At den kanskje ikke holder så lenge er jo så sin sak.. men regner med at han ikke tar ut girkassa (?) og det skal vel godt gjøres å holde den på 4000 rpm i timesvis..

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider