Anonym010101 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei, er ny på dette forumet, legger bare ved noen bilder av bilen min. Her litt info: 88 modell mazda 626 glx 2.0 12 ventiler på 110hk, orginal cruisecontrol, defa alarm med sentrallås, el.takluke, el.speil, el vinduer foran og bak, el.bagasjerommsåpner, 17 tomms advanti felger med 215\45\17 dekk, senka foran, skal senke bak om ei ukes tid, defa warmup++ Et totalt strøkent eksemplar, fri for rust, strøken i lakk og interiør, alt fungerer, strøken teknisk, bra anlegg, overhalt motor og byttet alt av slitedeler++++ Kom gjerne med innspill på hva dere synes om bilen.. og spør hvis dere lurer på noe... MVH Ole :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ser ut som et flott eksemplar :) Jeg har forresten et spørsmål til deg. Har du et digital kamera? Du skjønner, jeg får sannsynlighvis et komplett cruise kontroll oppsett fra en Amerikansk MX6 Turbo i løpet av morra dagen. og skulle gjerne sett noen bilder av systemet slik det ser ut ferdig montert. Tenker spesielt på plasseringa av styre boksen (skal være under dashbordet på førersiden et sted) Og gjerne også hvordan wiren fra aktuatoren er tredd i gjennom torpedoveggen og festet på gasspedalen. Hadde du kunnet tatt bilder både fra motorom siden og fra inne i coupen av denne wiren så hadde dette gjort jobben mye enklere for meg. Grunnen til at jeg kjøpte fra USA er at her kom det bare cruise kontrol med vacum actuator,mens MX6 turbo kom med elektrisk aktuator. Vakum actuatoren ville naturlighvis ikke ha fungert på min bil, da den har ettermontert turbo og fælt lite vakum å dra noen wire med når det skal gis på opp bakker i 90. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Jeg elsker disse GD bilene. :) Syntes den er 100 reiser penere en den jeg har selv. Jeg har jo det såpestykke. Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe en sånn GD bil når jeg skulle bytte ut den 1986 modellen 626 jeg hadde. Den du har er jo pen. Likte felgene dine. Setene ser penere ut en mine egne. :) Eneste jeg har å kikke på er vel at spoileren burde lakkes.. :) Lykke til med bilen! Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ser strøken ut den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bilen ser strøken ut, men gulvmattene dine likte jeg ikke.. Du får slenge inn noen tøymatter istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Blir nesten nostalgisk her jeg sitter :) Ser ut til at det var et flott eksemplar det der ja! Slit den med helsa! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 fint eksemplar ja :) liker formene på disse bilene godt :titties: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Jeg elsker disse GD bilene. :) Syntes den er 100 reiser penere en den jeg har selv. Jeg har jo det såpestykke. Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe en sånn GD bil når jeg skulle bytte ut den 1986 modellen 626 jeg hadde. Den du har er jo pen. Likte felgene dine. Setene ser penere ut en mine egne. :) Eneste jeg har å kikke på er vel at spoileren burde lakkes.. :) Lykke til med bilen! Kr. Her synes jeg du overdriver litt vel mye du ;) Designet på GE er jo mer moderne og elegant. Men jeg er enig i at GD kombi og Coupe er pene biler. Blir kanskje det jeg kommer til å kjøpe selv snart. OLE: Bilen din er blandt de peneste jeg har sett av den typen, den var virkelig pen og strøken! Fortsett å ta godt vare på den. :) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Overdriver! Jeg? :) Kanskje litt da, men GE modellen har en slapp front. Den er pen fra dørene og bakover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Alle 626'er, ikke minst GD, har jo litt slappe fronter. :) Mazda6-fronten derimot, er jo bare helt nydelig og "uslapp" i forhold til det meste som har kommet fra Mazda. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Overdriver! Jeg? :) Kanskje litt da, men GE modellen har en slapp front. Den er pen fra dørene og bakover. Helt enig her, elsker ge modellen, SÆRLIG bakparten, bakfra er den jo nydelig, mye penere interiør også enn gd bilene... Tusen takk for alle positive innspill folkens, skal ta godt vare på den ja! :) :rolleyes: MVH Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Helt enig her, elsker ge modellen, SÆRLIG bakparten, bakfra er den jo nydelig, mye penere interiør også enn gd bilene... Tusen takk for alle positive innspill folkens, skal ta godt vare på den ja! :) :rolleyes: MVH Ole Siden vi bor i samme fylke så kunne vi møttes å tatt noen bilder. :) Er ikke lange tiden fra Horten til Sandefjord. Jeg må jo si at jeg er happy med bilen, trass i en slapp front. V6eren er jo deilig da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Siden vi bor i samme fylke så kunne vi møttes å tatt noen bilder. :) Er ikke lange tiden fra Horten til Sandefjord. Jeg må jo si at jeg er happy med bilen, trass i en slapp front. V6eren er jo deilig da. :) ja det kan vi vel, bare send meg en PM du så tar vi det derfra! V6`ern er deilig ja!! går som faen de... Det var ikke deg jeg så på gjerdmundsen auto i tønsberg for litt over ei uke sia? :) MVH Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Synes 626 coupe har en finest bakpart. Skjønner ikke hvorfor mazda ikke putta wankelen i coupeen istedenfor. Den har jo et mye tøffere utseende enn rx7 av samme årsmodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Synes 626 coupe har en finest bakpart. Skjønner ikke hvorfor mazda ikke putta wankelen i coupeen istedenfor. Den har jo et mye tøffere utseende enn rx7 av samme årsmodell. Tanken er hyggelig, men da måtte de ha brukt ei anna bunnplate, wankelen er så å si håpløs å få inn i en forhjulstrekker og bunn plata på 626 Coupe tilater ikke bakhjuls trekk uten meget omfattende modifikasjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg