Gå til innhold

Bmw 325

Ranger emnet


GhostGoose

Anbefalte innlegg

Originally posted by GhostGoose

Etter en laaaaaang vurdering av alle de bilene jeg har råd til, må jeg si turbokano klarte å føre meg over på Nissans side. 200sx s13 (ikke råd til s14) er en dritfet bil med b-trekk og turbo...billig ikke så treig og med et gromt utsende...!

 

Planlegger en tur til tyskland for å anskaffe meg en av disse herlighetene som f.eks http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=73&DataNr=14&DisplayDetail=11111111116942399&DoSearch=1&FormCategory=14&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d100000&FormLand=%2e&FormMake=30&FormModel=200sx+&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=66&y=10

 

Regnet ut at importen ikke ble for dyr... 1.8l 124kW og ca1200kg?

Tilsammen ca.90k (drit lav km. stand)

 

Så er det noen som har noen tips eller ideer er jeg kjempetaknemmelig!

 

skal kjøpe den mest høylytta dumpern... hehe

:D :D :D

 

S13 veier hele 1675 kg iflg en sånn bruktbilblekke m masse specs som jeg tittet i!! Det kan vel ikke stemme!?? Er det s 14 som veier så mye ?? Da blir det jo endel $$$ xtra i vekt tillegg :(

Har vurdert s13 selv........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by sprocket

ok.. jeg leste et tidligere innlegg at scorpion på e36'n var helt forferdelig, men hvordan var anlegget på e30'n i forhold..?

 

jeg har helt orginalt nå, med ny walker midt potte, men ønsker penere bakpotte med litt lyd..

 

Problemet med Scorpion-potta jeg hadde på 325'n var at dette ikke var TÜV-godkjent, derfor bråket det såpass mye. Har hørt TÜV-godkjente Scorpion-anlegg på andre E36 som har hatt en guddommelig lyd, så jeg kunne faktisk godt tenkt meg å prøvd det en gang til (man må spesifisere at man skal ha den TÜV-godekjente varianten når man bestiller!).

 

Det blir vanskelig å sammenligne lyden med min forrige 323i E30, da disse motorene låter så veldig forskjellig i utgangspunktet...men jeg syntes kanskje at lyden ble litt "bøs" og "ullen", vanskelig å forklare egentlig. Den hadde ikke det samme stinget som Ansa-anlegget hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BimmerFanatic

 

Problemet med Scorpion-potta jeg hadde på 325'n var at dette ikke var TÜV-godkjent, derfor bråket det såpass mye. Har hørt TÜV-godkjente Scorpion-anlegg på andre E36 som har hatt en guddommelig lyd, så jeg kunne faktisk godt tenkt meg å prøvd det en gang til (man må spesifisere at man skal ha den TÜV-godekjente varianten når man bestiller!).

 

Det blir vanskelig å sammenligne lyden med min forrige 323i E30, da disse motorene låter så veldig forskjellig i utgangspunktet...men jeg syntes kanskje at lyden ble litt "bøs" og "ullen", vanskelig å forklare egentlig. Den hadde ikke det samme stinget som Ansa-anlegget hadde...

 

veit du hvor man får kjøpt ansa-annlegg, da?

 

jeg spurte deg en gang hvor mange HK min 84 mod hadde, for det var litt forskjellig som ble oppgitt, men har funnet ut at det er 150. det sto i instruksjonsboka, å den var skrevet i høsten 83..

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GhostGoose

Er det no futt i s13 utrimma ?

Hvor fort accer den osv.?

Dyr forsikring eller?

 

 

Jeg sammenligna en gang bilen min med en 200sx s13 som ikke var trimmet eller noe sånnt(under trygge former selvsagt:), og den var ikke akuratt noe monster ,han klarte faktisk ikke å dra i fra meg i det hele tatt.(vi begynnte på ca 60km/t) (jeg har en gammel 323i) Senere prøvde jeg mot en trimma en (ca 230hk) og den forsvant ganske fort :rolleyes:

 

Den skal gjøre 0-100 på 7.7sek tror jeg, så det er jo ikke så værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Hvis du går med den oppfatningen at 325i ikke er så mye tregere en M3 tror jeg du skal prøve begge først!!!!!!Hadde 325i før og det er syk forskjell på de bilene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

er det ikke m3 e30 det er snakk om her da?

 

M3 e36 og 325i er det nok en stor forskjell på ja :)

 

Hva må du sånn ca ut med for å få en grei m3 e36 og hva koster de i forsikring (jeg har så smått begynnt å planlegge bil ) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3ess/nos

Hvis du går med den oppfatningen at 325i ikke er så mye tregere en M3 tror jeg du skal prøve begge først!!!!!!Hadde 325i før og det er syk forskjell på de bilene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Du glemte ikke et utropstegn der vel? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår